Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
... Had ze niet meer op back-up, maar ik zal nog wel even verder zoeken, misschien kom ik er nog een paar tegen. Ik kan nog niet naar mijn topic van toen, zoekfuncties doen het nog niet, maar zo snel als het kan zal ik de link hierin zetten! Mansolein schreef:Een fokker die ik goed ken heeft een heel aantal paarden staan met dat bloed. Zijn fijne paarden in de omgang. Met name een jonge merrie van democraat uit een able albert merrie.
gertjuuh schreef:Wow! Goed gedaan hoor!!
Jeetje, wat lijken die paarden op elkaar! Dat is echt niet normaal meer!! Echt grappig!
Nog meer mensen die Able Albert kennen of er een paardje van hebben???
madelon31 schreef:
heb je ook het profiel van ziolette gezien boven aan de topic???
Dat paard lijkt ook veel op helion.
Het leuke is dat ze alledrie geen voorpluk hebben....zou het genetisch bepaald zijn??
![]()
. Als jaarling had ze een bos waar je u tegen zei en nu......
.
.
, ja die voorpluk, dat is wel waar! Helena haar voorpluk was ook maar erg dun!
engeltje_5 schreef:ik heb een 4 jarige able albert hij lijkt er echt veel op! alleen de mijne is beetje bruin schimmel nu in de zomer.
Ziolette schreef:engeltje_5 schreef:ik heb een 4 jarige able albert hij lijkt er echt veel op! alleen de mijne is beetje bruin schimmel nu in de zomer.
Een rechtstreekse able albert xx? Heeft hij nog zo lang gedekt dan in Duitsland?