Kom bij ons kijken, dan weet je gelijk waarom verkopen geen optie is. Zijn karakter, het aantal jaar dat hij hier al loopt en iedereen hier is erg gek met hem. Al zou ik hem willen verkopen, de rest van de familie houd dat tegen.
@ karoliena: Nee, ik wil mijn vader geen hartaanval bezorgen. Hij heeft afgelopen dinsdag een nieuwe merrie gekocht die hij te duur vond, maar na aandringen van de rest toch gekocht heeft. Ik wil hem niet nu gelijk weer op stang jagen door over een nieuwe hengst te beginnen. Ale er vervanging komt gebeurt dat op de kortste termijn pas over 2 jaar. Tegen die tijd heb ik denk ik mijn E rijbewijs ook wel en ben ik zelf in staat om naar de keuring te gaan. Hulp is altijd wel te krijgen, maar iemand die kan rijden vaak moeilijker. Tegen die tijd wil ik ook alleen maar gaan voor een ggk hengst. We hebben nu 2 merries met een erg goed papier en de derde is al 23 dus die heeft ook niet het eeuwige leven. Daarbij komt als we Elite's veulen houden dat daar ook al papieren bij zitten en bij de 2 veulens van volgend jaar kunnen we via dna de vader op papier krijgen, mits hij ggk wordt.
dan heb je spul lopen met erg goede papieren maar geen ggk hengst. Dat vind ik zonde.