[TI] mensen met (een) tinker(s) hier van Belgie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tengeltje11

mensen met (een) tinker(s) hier van Belgie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-06 18:21

bij deze de vraag of hier mensen met een of meerdere tinker(s) zitten uit belgie?

met een paar mensen hadden we het idee om een club op te richten voor mensen met een tinker in belgie(omdat stamboeken enzo allemaal vanuit nederland komen,en zo heel weinig te doen is in belgie),gewoon gezellig,met dan wat activiteiten(zoals wandelingen,keer een clinic,een wedstrijdje,....),en mss een krantje of boekje ofzo om de x-aantal maanden, want het is altijd wel leuk om andere tinkergekken in de buurt te kennen....

dus bij deze de vraag of hier mensen van belgie zijn die dit wel leuk zouden vinden....

zoja,wat zou je dan graag hebben dat er gebeurt enzo?
en mocht je dit geen goed idee vinden,waarom dan wel niet?(want het is nog maar een idee,eerst willen we ook horen of hier wel interesse voor is....)

Kiara04

Re: mensen met (een) tinker(s) hier van Belgie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 18:51

hallo,

ik woon in Bree en heb twee tinkers,Kiara van 6 en Duncan van 2,de Tinkermerrie van mijn vriendin staat hier ook,die is 4 jaar.
Dus dat zijn er alvast 3.lol.
Lijkt me inderdaad leuk om meer mensen met Tinkers in de buurt te leren kennen en eens samen ritten te maken.

Groetjes Kiara

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 21:08

Ik woon in Brakel. Heb twee tinkermerries en een veulen (en twee in de buik Haha!)
Voor mij is het niet nodig...Als ik techt zou willen had ik me al aangesloten bij een nederlandse vereniging.
Er is trouwens in belgie een tinkerstamboek, inmiddels met nieuw bestuur (heb laatst een brief gekregen). Maar als ik ooit naar een ander stamboek zou gaan, zou het toch veel eerder nst worden dan bts...

ragna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 22:01

ik woon in belsele. Ik heb 9 tinkers(7 merrie's en 2 hengsten) voor dit jaar is er nog een veulentje opkomst en voor volgend jaar zijn er al 4 op komst normaal!!

dit jaar is er in lommel een tinkerevement allé met verschillende rassen waaronder de tinker op een tinkerstal gaat dit door!!