Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meissielief schreef:je weet zeker dat ze niet bang is maar gewoon een spelletje er van maakt? heb je ook al geprobeert om meteen het touw vast te maken zodat ze niet eens meer achteruit eruit kan lopen ?
meissielief schreef:je weet zeker dat ze niet bang is maar gewoon een spelletje er van maakt? heb je ook al geprobeert om meteen het touw vast te maken zodat ze niet eens meer achteruit eruit kan lopen ?
Daantje1981 schreef:Misschien dat er bij je in de buurt een trailerverhuur bedrijf zit? Er zijn genoeg paarden die wel in een 1.5 paards trailer lopen en niet in een 2 paards.
Nou meissielief, dat is makkelijk zo een paard. Ik heb ze jammer genoeg nog weinig meegemaakt...

Daantje1981 schreef:Misschien dat er bij je in de buurt een trailerverhuur bedrijf zit? Er zijn genoeg paarden die wel in een 1.5 paards trailer lopen en niet in een 2 paards.
Nou meissielief, dat is makkelijk zo een paard. Ik heb ze jammer genoeg nog weinig meegemaakt...
Nicky_ schreef:Daantje1981 schreef:Misschien dat er bij je in de buurt een trailerverhuur bedrijf zit? Er zijn genoeg paarden die wel in een 1.5 paards trailer lopen en niet in een 2 paards.
Ik kan wel met een 1,5 paards gaan oefenen, maar dan gaat ze me nog niet in een 2paards
En het gaat mij erom dat ze de 2paards inloopt.
Iwan_13 schreef:Ieri heb als je hafie dat niet doet dat doet mijn hafie ook niet!![]()
Maar meestal als je met de longeetzweep agter zijn kont houd loopt ze er wel in! raar eigelijk maar ze is er een beetje bang voor!![]()
En probeer ook dat ze niet naar de zijkanten kan vlugten!
zet de treler naast een muur en zet aan de ander kant het longeer touw!
dan loopt hij er makkerlijk in!
meissielief schreef:die touwtjes zullen wel snijden achter der oren
shettilover schreef:mischien de long aan de trailer maken en dan met de long er achtert de kond

neetje86 schreef:mijn zeer eigwijze haf (ja welke haf is dat nou niet) wil eigelijk ook nooit de trailer in. maar die maakt er een spelletje van. een keer na een half uur haar voetje voor voetje 8letterlijk) op de laad klep gezet was ik het zo zat dat ik een zweep heb gepakt. madam ziet de zweep (had nog niet eens een tik gegeven ofzo) en ze loopt zo de trailer in. hoezo ik stel me aan. nu elke keer als ik een zeepje pakt loopt ze er zo in. zonder doet ze het gewoon echt niet. ik wil niet zeggen dat jou pony dit ook doet hoor. maar die van mij iig wel.