Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
flyfly schreef:Flemmingh!
Alleen zeer weinig flemmingh's die daar eindigen. Die zijn net als de Doruto's destijds bestemd voor de dressuur. Sammie schreef:Dat wordt ook niet gezegd. het gaat om hengsten die 'spring' gefokt zijn, maar als dressuurkrack te boek staan.
flemmingh geeft trouwens op een 'spring' merrie ook gewoon die genen door hoor.Alleen zeer weinig flemmingh's die daar eindigen. Die zijn net als de Doruto's destijds bestemd voor de dressuur.
Citaat:
Hoe moeten wij aanduiden dat een paard een echte allrouder is want dat is wel belangrijk om te weten lijkt mij.
Hij is een natuurramp qua springen....Hij heeft wel een hele goede galop. Dees schreef:Kigali...ach, daar moet je van houden. Zijn nafok vind ik nou niet echt overtuigend dressuur-typisch.
Neem dan een hengst als Riverman of wijlen Padinus... daar kan je echt 2 kanten mee uit, en misschien nog wel meer.(
Sammie schreef:Is een springlijntje. Goodtimes geeft ook beweging, dus ik gok eigenlijk op een allrounder.