Julia
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ze is nu wel een stuk dikker hoor
juultjuh schreef:Ja, en ja ze is daar inderdaad wel mager ja..ze is nu wel een stuk dikker hoor

juultjuh schreef:Ik kan geen foto maken, heb geen digi camera... Helaas. Hebben julie geen foto van een stermerrie? Want dat is eigenlijk ook wat ik hoofdzakelijk zoek, een merrie (het liefste van kwpn afkomst) die nu nrps ster is. Want dan kan ik zelf goed vergelijken en kijken wat ik nog met sien kan doen..
Julia

:

...
Ze is net ziek geweest en ze heeft toen heel erg veel bespiering verloren, zoals je al zegt, ik longeer haar 2 per week met bijzet en verder rijdt ik met een slof of een thydemann (ik weet dat het niet goed is, maar ik heb geen andere keus en dringend les nodig, maar ze moet wel bespierd zijn...)
Sokjes en baard scheren, en de neus, moet dat ook? Oortjes? Cayusejuhh schreef:ik ga volgende maand ook naar assendelft.
MOET je de staart scheren??
manen vlechten sowieso..
Wat voor kleur hoofdstel halster hebben ze om/?
Ik zit zelf in de tinkers.. en daar maakt het niet uit.. als het maar netjes is.
wie kan mij helpen?
Cristina schreef:Op de nrps keuring MOETEN de manen ingevlochten zijn. De voorpluk MAG ingevlochten zijn en de staart MAG ook ingevlochten /geschoren zijn. Het is net wat het mooiste bij jouw pony past.
Wit kan heel wit worden door bijv. in de biotex te weken, wel goed uitspelen he.
Succes
Ik ga niet naar Assendelft, dat is veeste ver weg voor mij (bijna 80 km) ik ga naar Lunteren