sandreo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lazy

sandreo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-06 11:47

Hoe fokt hij en hoe zijn zijn nakomelingen???

flyfly

Re: sandreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 12:25

Ons Sandreo veulen komt uit een tuigpaardmerrie. Hij is superchique al zeg ik het zelf. Ik weet natuurlijk niet hoe hij er over een jaar uitziet.
Dat kan nog alle kanten op.

KimH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 12:29

Mijn collega heeft een Sandreo nakomeling, en vertelde gister dat dit zijn beste fokprodukt tot nu toe is geweest ( hij fokt al een aantal jaar KWPN-ers)
Maar goed, je weet eigenlijk nooit wat ' eruit' komt. Tpt nu toe heb ik eigenlijk alleen positieve dingen gehoord

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 21:42

wij hebben onze gribaldi merrie dragend van sandreo en hopen dat ze nu dragend blijft... Lachen

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 22:06

Bander...Sandreo x Goya.

Afbeelding

Afbeelding

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 22:32

das wel een knapperd zeg!

LDRD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 10:31

KimH schreef:
Mijn collega heeft een Sandreo nakomeling, en vertelde gister dat dit zijn beste fokprodukt tot nu toe is geweest ( hij fokt al een aantal jaar KWPN-ers)
Maar goed, je weet eigenlijk nooit wat ' eruit' komt. Tpt nu toe heb ik eigenlijk alleen positieve dingen gehoord

Beste op wat voor gebied? Type, beweging?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 12:42

En hoeveel is een aantal jaar en wat heeft hij nog meer gefokt ect. ect.

Ik ben niet zo weg van sandreo. Nakomelingen zijn heel chique, vaak plaatjes om te zien, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

lazy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-06 14:47

zleg eens uit Sammie, Zijn er tekortkomingen is beweging gedrag etc.?

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 16:10

Mijn buurman heeft een Sandreo uit Gribaldi moeder. Chqiue veulen, kan ook lekker bewegen. Mooi koppie ook. Maar er is nog vrij weinig over te zeggen nu, hij is nu jaarling dus een beetje overbouwd Knipoog Dat draait wel weer bij....

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 16:12

Hoe is het achterbeen van die Sandreo x gribaldi?

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 18:40

Voor zover je nu kunt zien goed. Hij lijkt wel sterk te zijn achter.
Ik kan me voorstellen dat dat z'n zwakke punt zou kunnen zijn, aangezien gribaldis nogal eens de neiging hebben te gaan zweven, en sandreo dat denk ik ook wel eens doet...maar de merrie heeft wel echt een motor in haar achterhand, dus ik denk dat het wel goed komt. Het type is in ieder geval sterk verbeterd, de merrie lijkt nogal simpel op stand. Ik heb eventueel wel fotos/filmpje van toen ie net geboren was, dus als er liefhebbers zijn??

Zidalgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 23:52

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 12:14

Mooi paard!!

KimH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 14:17

LDRD schreef:
KimH schreef:

Beste op wat voor gebied? Type, beweging?

Ik zal het nog eens vragen, hij had het er toen over dat hij chique was en mooie bewegingen heeft

Roulette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 12:54

Ik heb mijn merrie (Elcaro x Ubis x Statuar) ook laten insemineren met Sandreo. Ik heb al een 2-jarige Rubiquil van deze merrie. Ik ben dus benieuwd wat Sandreo brengt. Zoals ze zeggen kan er absoluut geen vosveulen uit komen en tja daar hou ik eigenlijk ook niet zo van. Ieders het zijne, zal ik maar zeggen.

Het is nog even de vraag of ze ook dragend is... dit zal ik aankomend weekend weten.

Ben dus eigenlijk ook wel erg benieuwd naar reacties omtrent dit onderwerp !

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 09:49

Op de stal waar ik stal hebben we dit jaar ook een sandreo-veulen uit een hofnar merrie. Donkerbruin en twee witte voetjes voor. Het is een heel leuk veulen, lekker chique en loopt volgens mij best lekker.

xafir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 13:10

wij hebben een sandreo x elite van flemmingh gefokt heel goed beest verkocht nu als jaarling verder hebben we een sandreo x elite van obelisk staan veulen van dit jaar en een sandreo x havidoff ik vind ze tot nu toe echt ten eerste allemaal heel mooi veel front mooie gezichtjes erop en die twee veulens van dit jaar zijn zeker sterk ligt erg aan de moeders
t kwpn is onze veulens komen bekijken en vond de sandreo x havidoff erg opvallend veel lichaamsgebruik en buiging in de gewrichten hebben!

Fox1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 14:36

Vorig jaar hadden ze hier in de buurt een veulen van Sandreo (x sport v. Wolfgang)
Echt een superchique ding, mooie ronde kont en heerlijk nekkie Tong uitsteken
Het was wel een heel brutaal beestje, deed echt wat ie zelf wou!

Mijn moeder is vorig jaar naar Sandreo's afstammelingen keuring geweest, volgens mij heeft ze toen nog foto's gemaakt.