kwpn hengst optimist

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nuka

kwpn hengst optimist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-06 20:36

ik heb een bonte merrie optimist (= kojak) x samber x joost x centurio
nu zou ik graag weten wie er nog meer een optimist heeft en hoe dit paard is.

mijn merrie is echt super lief en een echte doorzetter.
als 1,5 jarige heeft ze haar bekken gebroken maar is er weer helemaal bovenop gekomen.
ze is wel scheef doordat het bekken wat verzakt is door de breuk, maar ga as weekend voor het eerst starten, ben echt heel blij, had dit nooit meer verwacht.
heb haar ook laten dekken, volgens die dierenarts na onderzoek geen enkel probleem.

oke was ik wat afgedwaald, maar als iemand een nakomeling heeft van optimist ben ik daar erg niewschierig naar.

krackertje

Re: kwpn hengst optimist

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 20:58

nuka schreef:
ik heb een bonte merrie optimist (= kojak) x samber x joost x centurio
nu zou ik graag weten wie er nog meer een optimist heeft en hoe dit paard is.

mijn merrie is echt super lief en een echte doorzetter.
als 1,5 jarige heeft ze haar bekken gebroken maar is er weer helemaal bovenop gekomen.
ze is wel scheef doordat het bekken wat verzakt is door de breuk, maar ga as weekend voor het eerst starten, ben echt heel blij, had dit nooit meer verwacht.
heb haar ook laten dekken, volgens die dierenarts na onderzoek geen enkel probleem.

oke was ik wat afgedwaald, maar als iemand een nakomeling heeft van optimist ben ik daar erg niewschierig naar.

Welke klasse start je?

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 18:42

Ik heb een hengst van Optimist zadelmak gemaakt een paar jaar geleden,deze had een super karakter! Altijd willen werken,nooit een stap verkeerd doen.Wel kijkerig naar merries,maar voor de rest echt super. Qua exterieur: hij was zwart met een sneb,en had een wat vlakke draf en galop,maar hij was wel heel vlug.

nuka

Re: kwpn hengst optimist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-06 14:26

Welke klasse start je?

ik start in het l1, en heb van het weekend 2 winstpunten gereden, ben dus erg trots op mijn meisje Haha!