vraagje over keuring...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

watnou1

vraagje over keuring...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-06 20:19

Over twee weken gaan we met een 4 jarige merrie naar de keuring.
En ja alles is al bijna perfect alleen heb ik een klein vraagje voor de kenners onder ons....

Ze heeft van nature een ontzettend mooi gevormde lange hals die ze ook goed gebruikt met lopen. Nu weet ik dat kleine knotjes de nek optisch langer maken maar hoe kan ik het beste vlechten? Gewoon of toch maar klein of juist met touw?? Kortom een paar vraagjes.
Ik heb volgens mij ergens op de computer nog een foto van haar alleen is die van vorig jaar , nu is ze veel bespierder overal en is ze 2 cm gegroeid ( ze is nu ong 1.72 )

Het is een Amati - frere- wallstreet

en we gaan voor opname in het stamboek want ik vermoed dat ze liever een moderner type paard zien.....
Commentaar mag maar houd het netjes zodat ik er wat mee kan..( vergeet niet dat de merrie nu alweer 1 jaar ouder is en veel meer heeft gewerkt!!)
Zal binnenkort wat nieuwe foto's maken dit keer bij daglicht

Afbeelding
Afbeelding

soyke

Re: vraagje over keuring...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 22:20

he,ik zou gewone vlechtjes doen maar ja wie ben ik.Ik ga trouwens volgende week ook mee naar de keuring.Gezellig he.Ik hoop wel dat het deze keer beter gaat met de trailer.Groetjes en tot van de week

Tremona

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 12:05

Ik zou met touw vlechten (roosjes) waardoor de kap er beter uitkomt Zeker op de 2e foto lijkt het of ze meer bespiering aan de bovenzijde van haar hals mag hebben (kan ook een vertekend beeld geven door de foto). Ik wens je veel succes op de keuring!