Ik heb een ruime jaar geleden mn tinker merrie verkocht omdat ik toendertijd geen werk meer had en financieel aan de grond zat....en ik haar toch het beste wilde geven....dan maar bij iemand anders.
Nu een jaar later heb ik weer werk en alles op de rit. Ik heb mezelf voorgenomen om mezelf een jaar te geven om goed na te denken wat ik nou precies wil.
Het eerste wat ik wilde doen is mn financieen weer op een rij krijgen en een vaste baan krijgen. Dit heb ik beide met keihard werken kunnen realiseren.
Nou is het niet zo dat ik nu onmiddelijk weer aan het paard wil ...maar in de loop van volgend jaar ergens zodat ik ook alvast een buffer kan opbouwen.
Het wordt zowiezo weer een tinker..dat weet ik gelukkig wel hahaha...als enige!
Mijn vorige paardje was een dochter van de tinker van Wenk ..nu heeft Wen mij aangeboden om als ik dat wil weer een veulen van haar paardje te kopen..wat ik heel erg leuk en lief vind van haar. We willen dus ook binnekort een rondje maken bij de hengsten ik leuk vind.
Lief van Wen!!
Zal ik nu weer voor een veulen gaan of voor een wat ouder paardje waar ik "zo " mee weg kan rijden.
IK heb mn vorige paardje ook vanaf veulen gehad en al heb ik genoten van de jaren dat ik haar gehad heb , heb ik er zelf nooit op gereden.
Het is echt helemaal geweldig om zo'n beesie op te zien groeien en de band die ik met haar had,...helemaal te gek! Ik heb echt genoten van onze tijd samen!
De grote maar is alleen dat ik ook zo graag een eigen paardje zou willen waar ik "gelijk" van zou kunnen genieten met rijden. Nu gaat het natuurlijk niet alleen om het rijden maar als het niet kan ga je het toch echt missen.
Sinds begin dit jaar verzorg ik ook een hackney ruin (fons) waar ik alle vrijheid mee heb en waar ik ook echt van geniet hoor! Ben gek op dat beesie. Hij staat in Blaricum...mn stekkie! ik woon zelf in Amsterdam en voor de paar dagen in de week dat ik naar Fons ga is dat goed te doen. Maar zou ik mn eigen paardje weer hebben moet ik toch richting amsterdam omdat ik anders zo vreselijk veel kwijt ben aan benzine dat ik net goed het paard vol pension kan zetten. Wat ik niet wil...ik wil dat mn paardje lekker de hele dag buiten staat het hele jaar door. Hooguit sávonds naar binnen.
En ik wil graag heerlijk lange buitenritten kunnen maken,, vandaar dat ik zo verknocht ben aan blaricum ( kan natuurlijk door heel nederland hoor haha)
Dus wat te doen "????
Veulen ?
Geen Veulen?
Amsterdam ? zo ja waar ?
Blaricum?
benzine?
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!
Ik word gek van mezelf!
Het is waarschijnlijk een heel wazig verhaal maar ik heb zelf ook helemaal geen overzicht meer!
)