Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
misschien heeft die van jou dat ook wel
Quirinake schreef:ik heb van horen zeggen (weet dus niet zeker) dat één kruin wil zeggen dat het een goed karakter is en twee kruinen dat het een ehmm.. bitchy karakter is! Drie weet ik niet meer... MAAR ik hoop dat het niet waar is.. mijn jaarling heeft er twee en soms wijst ze wel soms op een bitchy karkater![]()

bouwens schreef:Quirinake schreef:ik heb van horen zeggen (weet dus niet zeker) dat één kruin wil zeggen dat het een goed karakter is en twee kruinen dat het een ehmm.. bitchy karakter is! Drie weet ik niet meer... MAAR ik hoop dat het niet waar is.. mijn jaarling heeft er twee en soms wijst ze wel soms op een bitchy karkater![]()
Belg zeker !
Jovarna schreef:Alleen de kruin zegt op zich niet alles. Je moet de kruin wel interpreteren in combinatie met alle andere kenmerken van het hoofd. Kruinen zijn een onderdeel van een groot aantal kenmerken en staan in de analyse van de persoonlijkheid niet op zichzelf.
Ik kan je wel een kleine indicatie geven; zou jij dan even kunnen kijken of de kruin in het midden of meer naar links of meer naar rechts zit (kan ik op de foto niet goed zien).
* enkele kruin boven of tussen de ogen: vrij ongecompliceerd
* kruin iets meer op rechts: iets gecompliceerder maar nog steeds betrouwbaar
* kruin iets meer op links: soms wat minder gewillig
Edit: @Quirinake
Twee kruinen zegt globaal dit:
neiging om emotioneler en sterker te reageren, reageren slecht op stress, raken vaak op zeer onverwachte momenten van streek zonder aanwijsbare reden; laat hem dan even gaan en tot rust komen, straffen helpt niet en versterkt het gedrag; niet geschikt voor beginners; Tteam is goed voor ze. Kijk hierbij bijv. ook naar de oren e.d. die de invloed van de kruinen kunnen matigen
MarijkeVanVl schreef:Ik geloof daar niet veel van, je kan toch niet bepalen aan een aftekening dat een paard, een goed karakter of een slecht karakter heeft? is dit niet een beetje bijgeloof?