Informatie hengst Ixion X.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cojo79

Informatie hengst Ixion X.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 22:17

Hallo,

Ik zoek informatie over de hengst Ixion X.

Foto's en prestatie's alles is welkom.

Groetjes: Corina

shafali

Re: Informatie hengst Ixion X.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 12:09

hier is al eens een topic over geweest.. maar daar kwam ook niet veel uit :S.. ik was namelijk ook wel benieuwd naar hem, omdat hij de vader is van mijn merrie Olona maar suc6 nog met je zoektocht

caitton

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 20:31

Van Dam uit Nietap heeft hem altijd gehad. Hij heeft nou de KWPN hengst Equador. Ik heb 2 ixions de één is een 20 jarige keur-prestatie sport merrie (loopt nog steeds in de sport) en de andere is een 13 jarige ster-prestatie sport ruin geen makkelijke paarden maar keihard op de benen en ook harde werkers.

Dees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 10:27

Schimmelhengst die hele goede nafok heeft gebracht voor zijn stamboek, NRPS.
Dekte natuurlijk, de meeste nafok is daarom in het Noorden van het land te vinden. Vind de paarden met hem als vader altijd zeer luxe op de benen en met hele mooie koppies.
Ken er een 4 jarige van, uit een kleine tuigpaardmerrie. Ixion heeft daarop exterieurmatig ontzettend verbeterd (veel rijtype erin gefokt), en het karakter schijnt ook gunstiger te zijn. Maar de meeste Ixions die ik gezien hebben waren wel vrij vlug en ril.