Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Noetanchamon schreef:Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben zelf 1.80 dus een paardje van 1.50 misstaat gewoon![]()
Zelf ben ik 182 en ik misstond ook niet op 150 Natuurlijk is 160 mooier :j
Nogmaals:
Paardje moet dressuur aanleg hebben.
Niet kleiner dan 1.65 (hoewel, ze zijn natuurlijk een stuk breder).
Niet de gewoonte hebben te bokken / steigeren.
Koele kikker gehalte hebben over de 900 m die ik naar de binnenbak moet over de weg. (landbouwverkeer / (vracht)-auto's.
Ik heb de tijd, mag voorlopig toch niet paardrijden. Maar als jullie iets geschikts denken te hebben..............
Hier is een voorbeeldje:
)
. Ik kan haar ten alle tijde terug nemen, ze wordt nooit sterk of zo --> dat is ook wel een prettig gevoel
of een paraplu die uitklapt of een omgevallen boom op het pad (die er 1st niet lag)
enz...
) er toch maar langs gaan
--> zie dat bij veel tinkers terug
)
), maar denk dat ze toch aardig mee kan komen
(alleen moet ik t nog beter leren
)
) en ook de zijgangen leert ze makkelijk
(nu ik nog, zonder dat t racen wordt
)Noetanchamon schreef:@ Flettie, ik kom binnenkort echt een keer bij je kijken, alleen of met Twinkel. Ben reuze benieuwd![]()
, dus een paardje wat net beleerd is of nog beleerd moet worden is voor mij geen optie meer.
)
..al vind ik dat dat haar juist zo leuk maakt
)
Verder erg lief in de omgang maar voor mij erg wennen geweest om opeens zo'n druktemakertje te hebben. Wel denk ik dat ze slim genoeg is, en de juist gangen heeft voor de dressuur.
). Die staat er om bekend om zijn zgn. spastische trekjes.... Meneer kan dus ook schrikken om niets met het gevolg dat hij of op de rem gaat of opzij springt of zijn kont eronder schiet en je opeens in galop zit. Is me afgelopen zaterdag weer een keer of 3 overkomen... Gelukkig ben ik ze gewend van Fayette en is Flanagan altijd weer erg goed terug te rijden