Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
De bevalling ging niet helemaal naar wens en oh wat was ik bang dat het verkeerd zou gaan.. Dus toen het even duurde voordat het snoetje kwam was ik al bang dat het niet zou leven, en toen de neus in zich was moest ik meteen vragen of het leefde en gezond was.. Maar dat was ze!!
* en soms liep het er met straaltjes uit. We zijn heel vaak naar buiten gelopen en toen weer terug en om half 11 stond ze nog redelijk rustig.. Dus mn vader zei 'kom, we gaan naar huis' maar ik zei nee ik wil nog even wachten, ik denk dat het komt..
) begon ze te persen en kwam al snel een witte balon te voorschijn!
en al gauw de voorbeentjes! Maar mevrouw bleef lekker staan en wilde niet gaan liggen.. Dus de staleigenaar heeft het veulen een beetje geholpen en zijn vrouw kwam even later ook helpen, ze hebben het veulen opgevangen en op de grond gelegd. We zijn toen een stuk achteruit gelopen zodat camilla vrij was, maar Camilla deed niets met het veulen. Ik was dus al heel erg bang dat ze het niet accepteerden.. Maar gelukkig,even later begon ze hem van top tot teen helemaal af te likken.
Ik heb ook een heleboel lieve foto's gemaakt!!!
Make My Day is om 22:57 geboren, en om 23:26 stond mevrouw al op die lange slungels van der!! Want sdie heeft ze, en niet te weinig!!!! Het ging met moeite, maar uiteindelijk stond ze, wel lekker wankel!! Lopen kon ze nog niet, ze is ook vaaaak onderuit gegaan hihi! En zelfs een keertje de koprol gedaan, ik heb een artistiek veulen!
Ze is ook een aantal keren over de lange slungels van mama gevallen, en 1 keertje over mama's kont.. Zag er ook errug lachwekkend uit!
T is een veulen met veel humor.
Zover ik kon zien heeft Make My Day (roepnaam?
) een hele mooie halsaanzet..
En mooie lange slungels, hihi!
En ik probeer vanmiddag de digi mee te nemen zodat ik fotos op de pc kan zetten!!
ze is heel mooi schoon nu en camilla is heel lief voor make.. ik mag van camil gewoon erbij komen, ze duwt make zelfs naar me toe.. dus heb lekker geknuffeld en make is echt een schatje!
ik ga vanmiddag lekker de hele dag op stal rondhangen. heb wel even een briefje op gehangen hoe ze heet, wanneer ze geboren is en wanneer ze stond en dat ze mogen kijken maar of ze daarna moeder en dochter ook weer met rust willen laten omdat ze hun rust nodig hebben.