F.Terpstra-Simba
Dit is de fokker van Monchique maar ik kan hem nergens achter hallen ook niet via kwpn die geven geen info aan mij of ze willen niet omdat mevr kwpn sjaggie is
Kent iemand deze fokker ???
Ik geloof dat die in Raard woont
Gr heidie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dorian_Gray schreef:Dit moeten ze gewoon geven, want op ieder nieuw stamboekpapier/ paspoort staat het adres van de fokker. Dus geheim is het niet.
Dorian_Gray schreef:Dit moeten ze gewoon geven, want op ieder nieuw stamboekpapier/ paspoort staat het adres van de fokker. Dus geheim is het niet.
Sammie schreef:Op de afdeling stamboek werken naar mijn mening alleen maar sago mensen. Fatsoenlijke vragen kunnen ze niet beantwoorden en verder lijkt het favoriete woord uit 3 letters te bestaan. Begint met N en eindigt op EE. Ze hebben het er denk ik wel heel druk, met al die veulen die aangemeld moeten worden, ingevoerd, predikaten, overzichten enz enz. Maar dan moeten ze óf iemand erbij nemen of predikaten automatisch doen en dan ook gelijk het systeem toegankelijker maken voor iemand die zich in moederlijnen wilt intresseren (wat mij alleen maar goed lijkt voor het stamboek, als je weet wat goed combineert met de moederlijn, kun je dat gebruiken. Maar nee hoor. Dat doen ze niet. En als je vraagt waarom niet krijg je geen antwoord)
Maseike schreef:Dorian_Gray schreef:
Dit moeten ze gewoon geven, want op ieder nieuw stamboekpapier/ paspoort staat het adres van de fokker. Dus geheim is het niet.
Wordt niet gelukkig met kwpn bellen hahaha
Staat bij fokker dus dat F.Terpstra-Sibma te Raard
Ja daar was ik ook achter dat het ergens in friesland ligt ik had er echt nooit van gehoordt!
sophie83 schreef:ja precies ze behandelen je echt als grof vuil. Gewoon normaal doen en een beetje meewerkend is teveel gevraagd. Ik snap niet waarom die mensen zo'n werk doen. 1. Ze vinden er blijkbaar niks aan en 2. Wat heeft het KWPN daar aan.Maseike schreef:Dorian_Gray schreef:
Dit moeten ze gewoon geven, want op ieder nieuw stamboekpapier/ paspoort staat het adres van de fokker. Dus geheim is het niet.
Wordt niet gelukkig met kwpn bellen hahaha
Staat bij fokker dus dat F.Terpstra-Sibma te Raard
Ja daar was ik ook achter dat het ergens in friesland ligt ik had er echt nooit van gehoordt!
Ik heb even voor je gekeken op telefoongids.nl maar daar kennen ze het niet. Dus of ze hebben een geheim nummer of ze zijn verhuist. In beide gevallen lijkt het me dan erg moeilijk om achter hun telefoonnummer te komen.