Wie kent deze fokker!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maseike

Wie kent deze fokker!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 12:12

Wie kent deze fokker ???

F.Terpstra-Simba

Dit is de fokker van Monchique maar ik kan hem nergens achter hallen ook niet via kwpn die geven geen info aan mij of ze willen niet omdat mevr kwpn sjaggie is

Kent iemand deze fokker ???

Ik geloof dat die in Raard woont

Gr heidie

Rox04

Re: Wie kent deze fokker!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 12:25

als je de plaatsnaam weet dan is het simpel te achterhalen.
Anders kan je ook een nakomelingenoverzicht van de moeder van je paard opvragen bij het KWPN. Moet je er wel even duidelijk bij zeggen dat het er een moet zijn met de naam van de fokker en eigenaar erbij. Daar staat dan ook altijd een plaatsnaam bij. Want als je niks zegt krijg je een overzicht zonder die gegevens.

Even off-topic: Had je vandaag gebeld naar het KWPN? want vandaag waren ze inderdaad echt sjaggi. Ik belde ook en kreeg de receptioniste aan de telefoon. Toen ik zei waarvoor ik belde werd ik zomaar zonder dat ze iets zei en terwijl ik nog niet uitgesproken was doorverbonden met weer een sjaggi iemand die geen zin en tijd bleek te hebben om een normaal antwoord te geven op mijn vraag. Echt niet normaal, ik betaal god weet hoeveel elk jaar aan hun en heb echt geen zin om dan ook nog afgebekt te worden. Met rekeningen zijn ze ook erg snel want had nou al een rekening binnen van onze veulens die nog gechipt en geregistreerd moeten worden. Die man is nog niet eens eens geweest en dan verwachten ze dat ik nou al 320 euro ga betalen.

Nou succes ermee.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 13:42

Als de plaatsnaam op het papier erbij staat kun je toch even in het telefoonboek kijken!?

Ook even off-topic: belde laatst ook het KWPN en die tr#t liet me niet eens uitpraten. Dus ik zeg tegen dr"dit was niet mijn vraag" zegt ze keihard dat het wel mn vraag is. Lijkt me dat de verhuizing de werksfeer geen goed gedaan heeft...

Maseike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 13:54

Ja dat is allemaal gedaan hoor maar ik kom er niet achter dus vandaar dat ik miss huppel bij kwpn al maanden loopt te bellen...

Ik heb toen ook afdeling nakommeling gekregen en ze zouden mij de info sturen van moeder kant en ook alle info van fokker en weet ik veel,
Maanden later nog niks.
Het lijkt wel als ik bel dat men sjaggie wordt daar of zijn die lui gewoon zo daar aan de telefoon,

Vorige keer zei iets over beatrix of ze dat was aan de telefoon nou en toen was het toet toet toet aan de foon hahaha!

Dus ik dacht laat ik het zo proberen want kwpn willen alleen geld zien en verder niks blijkt!

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 14:14

Op de afdeling stamboek werken naar mijn mening alleen maar sago mensen. Fatsoenlijke vragen kunnen ze niet beantwoorden en verder lijkt het favoriete woord uit 3 letters te bestaan. Begint met N en eindigt op EE. Ze hebben het er denk ik wel heel druk, met al die veulen die aangemeld moeten worden, ingevoerd, predikaten, overzichten enz enz. Maar dan moeten ze óf iemand erbij nemen of predikaten automatisch doen en dan ook gelijk het systeem toegankelijker maken voor iemand die zich in moederlijnen wilt intresseren (wat mij alleen maar goed lijkt voor het stamboek, als je weet wat goed combineert met de moederlijn, kun je dat gebruiken. Maar nee hoor. Dat doen ze niet. En als je vraagt waarom niet krijg je geen antwoord)

Dorian_Gray

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 14:17

Dit moeten ze gewoon geven, want op ieder nieuw stamboekpapier/ paspoort staat het adres van de fokker. Dus geheim is het niet.

Marus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 14:32

Hmm hier in friesland hebben we ook een raard maar ken die fokker zo niet?

Rox04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 14:59

Dorian_Gray schreef:
Dit moeten ze gewoon geven, want op ieder nieuw stamboekpapier/ paspoort staat het adres van de fokker. Dus geheim is het niet.

Ja idd. Dus ik zou gewoon blijven bellen totdat ze zo gek van je worden dat ze het je het toch maar gewoon geven.

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 15:00

Dorian_Gray schreef:

Wordt niet gelukkig met kwpn bellen hahaha
Staat bij fokker dus dat F.Terpstra-Sibma te Raard

Ja daar was ik ook achter dat het ergens in friesland ligt ik had er echt nooit van gehoordt!

Rox04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 15:02

Sammie schreef:
Op de afdeling stamboek werken naar mijn mening alleen maar sago mensen. Fatsoenlijke vragen kunnen ze niet beantwoorden en verder lijkt het favoriete woord uit 3 letters te bestaan. Begint met N en eindigt op EE. Ze hebben het er denk ik wel heel druk, met al die veulen die aangemeld moeten worden, ingevoerd, predikaten, overzichten enz enz. Maar dan moeten ze óf iemand erbij nemen of predikaten automatisch doen en dan ook gelijk het systeem toegankelijker maken voor iemand die zich in moederlijnen wilt intresseren (wat mij alleen maar goed lijkt voor het stamboek, als je weet wat goed combineert met de moederlijn, kun je dat gebruiken. Maar nee hoor. Dat doen ze niet. En als je vraagt waarom niet krijg je geen antwoord)

Ja ben ik helemaal mee eens. Net zoiets als paardenfokken.nl. Je hebt dan nou wel kwpnstallion.com maar laat er ook maar zoiets komen als kwpnmare.com. Is best een werk om alle gegevens van sport en predikaten enzo daarop bij te houden maar goed we betalen ook allemaal genoeg aan KWPN.

Maseike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 15:04

Nou ik wil al zeggen zo vaak bel ik niet maar betallen doe ik hun wel dus als ik dan eens wat wil weten heb ik ook recht op normaal antwoordt en wat info.

Rox04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 15:11

ja precies ze behandelen je echt als grof vuil. Gewoon normaal doen en een beetje meewerkend is teveel gevraagd. Ik snap niet waarom die mensen zo'n werk doen. 1. Ze vinden er blijkbaar niks aan en 2. Wat heeft het KWPN daar aan.

Maseike schreef:
Dorian_Gray schreef:

Ja daar was ik ook achter dat het ergens in friesland ligt ik had er echt nooit van gehoordt!

Ik heb even voor je gekeken op telefoongids.nl maar daar kennen ze het niet. Dus of ze hebben een geheim nummer of ze zijn verhuist. In beide gevallen lijkt het me dan erg moeilijk om achter hun telefoonnummer te komen.

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 15:17

sophie83 schreef:
ja precies ze behandelen je echt als grof vuil. Gewoon normaal doen en een beetje meewerkend is teveel gevraagd. Ik snap niet waarom die mensen zo'n werk doen. 1. Ze vinden er blijkbaar niks aan en 2. Wat heeft het KWPN daar aan.

Maseike schreef:
Dorian_Gray schreef:

Ik heb even voor je gekeken op telefoongids.nl maar daar kennen ze het niet. Dus of ze hebben een geheim nummer of ze zijn verhuist. In beide gevallen lijkt het me dan erg moeilijk om achter hun telefoonnummer te komen.

Bedankt voor het mee helpen en zoeken,ik kom er ook niet achter en kwpn wil niet of geen zin!
En wat jij al zegt ik vraag mij af of de hogere mannetjes daar of zij wel weten hoe de gang van zaken zijn,en hoe hun met de klanten omgaan!

Marus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 15:21

staat wel een P. Sibma in raard>?

Maseike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 15:27

???
er staat echt een F. en dan de rest maar kan ook wezen dat ze een fout hebben gemaakt dat het een P moet zijn.
Maar daar geloof ik dan ook weer niet in

F.Terpstra-Sibma te Raard

Marus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 15:29

Snap ik maar je kunt die Sibma bellen om te vragen of hun misschien weten wie dat was??Misschien is dat wel familie??? Want zoveel Sibmas zijn er hier nou ook weer niet! Want raard ligt volgens mij bij ons hier in Friesland. Je hebt ook nog een Raerd dat ligt weer ergens anders

Maseike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 15:31

Ik ga zo nog even kwpn bellen brrr met de koffie en peukje in de hand hahaha!

liannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 10:45

reard is ook rauwerd