rond 28 mei zou mijn pony uitgerekend zijn we waren dus al een poos aan het wachten (wat overigens niet raar was ze liep altijd een paar weken over) alle symtonen had ze volle uier (met harsdruppels) slappe banden veulen buik niks aan de hand zou je zeggen. Afgelopen maandag rook ik ineens een hengstigheidslucht in eerste stantie dacht ik dat het van de andere pony was die bij haar liep, maar helaas was toch Joy, gisteren is de dierenarts geweest heeft haar opgevoeld en helaas geen veulen. Balen als ik het nu al een paar maanden terug had geweten was het niet zo'n domper geweest maar nu is het echt heel rot. Maarja we laten haar gewoon weer dekken en volgend jaar hoop ik jullie een leuk veulen te kunnen laten zien. Nou maar gauw weer met haar aan het werk want ze is nu natuurlijk veel te dik hahaha. Nou dat was mijn verhaal moest ik even kwijt.
nee het een shet en als ik die ook nog moet laten scannen dan worden de kosten zo hoog omdat de veulens ook niks opbrengen, maar ze heeft al drie veulens gehad en is altijd goed gegaan dus dit keer hebben we pech.
Ja zo zie je maar dat je je soms heel erg kunt vergissen he. Als ik haar nu zie zeg ik nog steeds dat ze drachtig is. Alles duidt erop stom he. Maar ja je wacht er al zolang op.