Mn verzorgpony stond te koop.. ik was echt gek van hem..
ik wist wel dat hij te koop stond, maar toen was het niet zeker meer dat hij weg zou gaan.. toen kreeg ik echt wel hoop want ze zag dat hij wel wat in zich had, maar op een avond, toen ook mn vriendin van de boerderij bleef slapen, kregen we bericht.. Agios is verkocht,naar een menstal voor in een vierspan haflingerhengsten..
ik was verdrietig.. maar heb niet geweent, dat snap ik zelf niet
waarom moest mijn klein schatje nu weg? waarom had ik geen afscheid kunnen nemen van hem? en geen laatste mooie foto's van ons samen kunnen nemen?
ik had een leuke toekomst met hem gehad.. hij heeft al 2x vrijgesprongen en dat leek hij graag te doen! en hij deed het niet slecht
mits wat trainen uiteraard.. maarja.. nu is het allemaal voorbij
waarschijnlijk gaat hij volgend jaar op wedstrijd zijn.. en gaan we waarschijnlijk gaan kijken
ik hoop het echt, ik zou hem Zó graag nog eens zien.. ik mis hem zo! hij was echt een schatje, die wel veel aandacht nodig had, en dat misschien niet bij ons kon krijgen.. omdat we het daar druk hebben (staan veel paarden
ze geven les,verhuren stallen,hebben 2 dekhengstjes.. ) , van mij zou hij veel aandacht gekregen hebben.. maar een 2jarige hengst.. die heeft goede opvoeding nodig
en dat was voor mij niet makkelijk! hij was echt sterk.. maar toch wou ik dat hij nog bij me was.. 
hij is opgehaalt rond 11u 's avonds, die mensen waren komen kijken en hadden al meteen de trailer mee.. zn (ex
) eigenares heeft gezegt dat hij erg zenuwachtig en lastig deed die avond.. deed hij maar nóg veel lastige denk ik soms.. maar misschien is dat egoïstisch.. maar toch.. Agios,, ik mis je verschrikkelijk hard, weet dat ik altijdvan je blijf houden..
hier 2 foto's;
dit was een week of 2 voor zn vertrek..
ik zie je zo groot ventje..
ik vergeet je nooit.. hoop dat jij me ook niet vergeet.. hier ngo een topic van hem ; viewtopic.php?f=145&t=596059&hilit=
groetjes, en sorry voor mn verhaal.. moest het nog eens kwijt