zwavo's erwin

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Romeoke

zwavo's erwin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 18:34

Kent er iemand de new forest hengst zwavo's erwin,deze staat namelijk te koop op sporthorses en vind hem zo super! alleen hangt er wel een enorm prijskaartje aan vast vandaar is alle info over hem van harte welkom en dan ga ik misschien toch een keer naar hem toe!zoek een superbrave maar zeer getalenteerde dressuurpony,

vast bedankt

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: zwavo's erwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 21:43

Yep, ik ken hem. Jammergenoeg afgekeurd op de hengstenkeuring. Hij is in korte tijd van verschillende eigenaren geweest, degene die hem had ten tijde van de jonge hengstenkeuring heeft hem verkocht aan een hengstenhouder in Belgie, die ik goed ken. Deze heeft hem in Belgie voorgebracht, en hij was daar geaccepteerd. Een week later in Nederland voorgesteld (2de bezichtiging), maar dit ging nog op de vorige eigenaar die weer iemand had om hem voor te brengen. Helaas trok deze voorbrenger hem zeer abrupt om, hij verdraaide zijn been en kreupelde, vervolgens veterinair afgekeurd. De eerste eigenaar moest hem opgeven voor de herkeuring, maar dat was deze man vergeten. Daardoor heeft het Belgisch Stamboek hem alsnog afgewezen, omdat hij veterinair niet goed zou zijn. Hengstenhouder heeft hem daarna verkocht, hij is nog een keer verkocht en naar deze handelsstal gegaan. De pony is veterinair helemaal in orde (in ieder geval toen de laatste hengstenhouder hem verkocht), zeer fijn te rijden, zeer goede dressuurpony met ook een goede sprong en een zeer goed karakter, vandaar dat hij als hengst wordt verkocht voor de sport.

Romeoke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 22:51

he,leuk dat je hem kent,heb jij hem zelf ook ooit gereden en weet je of hij al gedekt heeft?zijn er nog ergens fotos van hem te vinden?jammer dat hij afgekeurd wel maarja ik zoek gewoon een superdressuurpony die op hoog niveau mee zou moeten kunnen,nou vindk hem wel heel erg duur daar hij in nederland L loopt,maar ik vind hem zo chiqeu!! en als hij dan heel fijn te rijden is en superkarakter heeft is dit toch een droompony,jammer dat hij al zovaak van eigenaar is veranderd,weet je ook of hij al uitgebracht is op wedstrijd?vast bedankt voor je reactie,

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: zwavo's erwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 06:02

Ik weet niet of hij gedekt heeft maar ik dacht het niet, ik weet niet of hij in het verleden uitgebracht is op wedstrijd, volgens mij niet. Zelf heb ik er nooit op gereden, daar hij maar even bij degene heeft gestaan die ik ken en daar voorbereid werd op de hengstenkeuring.