maar ik zou graag willen weten hoe zijn eerste veulens zijn heeft iemand misschien een veulen van lingh of kent er een ??alvast bedankt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar ik zou graag willen weten hoe zijn eerste veulens zijn heeft iemand misschien een veulen van lingh of kent er een ??

blueangel schreef:ik vind veulens wel leuk dier hoor maar ik weet ook niet of lingh wel bij mij merrie past ik vind gribaldi ook een mooie hengst.
Basvdv schreef:blueangel schreef:ik vind veulens wel leuk dier hoor maar ik weet ook niet of lingh wel bij mij merrie past ik vind gribaldi ook een mooie hengst.
Of Tolando, United. Jammer dat Sisther de Jeu geen hengst is, daar zit Edje ook op....

Citaat:Penny kleurplaatactie
Speciaal voor Outdoor Gelderland heeft Penny een leuke kleurplaatwedstrijd georganiseerd. Op vertoon van de ingekleurde kleurplaat kan één volwassen begeleider op zaterdag 10 juni voor de kinderprijs naar binnen en tegen inlevering van de kleurplaat ontvangen kinderen bij de Penny stand een leuk presentje. Kinderen tot 12 jaar krijgen het gehele evenement 50% korting op de normale toegangsprijs en betalen € 5,- voor zaterdag overdag. De mooiste kleurplaten winnen een mooie prijs. De kleurplaat is tot 5 juni op te vragen via info@outdoorgelderland.nl of te downloaden via de website www.outdoorgelderland.nl. De winnaars worden eind juni bekend gemaakt op www.penny.nl.
ceasario schreef:Basvdv schreef:Of Tolando, United. Jammer dat Sisther de Jeu geen hengst is, daar zit Edje ook op....
Fokje paarden of wil je Edjes. ??
leuk dier! dus hopelijk over 3 jaar
lingh was ook 2e geworden
en gribaldi 4e
supper om te zien
maja anders wie weet nog een ander mooie dressuur hengst h et liefst een donker paard geen schimmel of een vos
Ga bijvoorbeeld eens kijken naar de positieve en negatieve punten van je merrie. En kijk dan eens naar de hengsten die de negatieve punten wellicht zouden kunnen verbeteren.blueangel schreef:maar ik weet niet wie black beauty is

Gewoon doen.
?