Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sammie schreef:En dat kun je ook terug vinden op de site van paardenfokken.nl ...
Sammie schreef:Wat heeft dat met de vraag te maken
LuvdaTossa schreef:Of het goed is kun je een hele discussie over voeren. Persoonlijk zie ik liever zo weinig mogelijk XX in het bloed, OX mag er van mij wel inzitten.
Het is maar net wat je persoonlijke voorkeur is
Peterina schreef:
Je opmerking geeft aan dat de waardes opgegeven op paardenfokken.nl geheel juist zouden zijn,
mijn opmerking geeft aan dat ik niet eens ben met die opmerking.
Nou zeer knap persoontje ben jij dat je dat éruit kunt halen uit 1 enkele opmerking dat je de betekenis van de XX/OX percentage terug kunt vinden op paardenfokken.nl. WANT
die vraag is enkel gesteld omdat er op paardenfokken.nl het XX/OX percentage aangegeven staat per paard. DUS
merkte ik op dat je de BETEKENIS daarvan ook op paardenfokken.nl terug kunt vinden. Verder heb ik het helemaal niet over de correctheid van deze percentages.
maar iig bedankt, Sammie schreef:Peterina schreef:
Je opmerking geeft aan dat de waardes opgegeven op paardenfokken.nl geheel juist zouden zijn,
mijn opmerking geeft aan dat ik niet eens ben met die opmerking.Nou zeer knap persoontje ben jij dat je dat éruit kunt halen uit 1 enkele opmerking dat je de betekenis van de XX/OX percentage terug kunt vinden op paardenfokken.nl. WANT
die vraag is enkel gesteld omdat er op paardenfokken.nl het XX/OX percentage aangegeven staat per paard. DUS
merkte ik op dat je de BETEKENIS daarvan ook op paardenfokken.nl terug kunt vinden. Verder heb ik het helemaal niet over de correctheid van deze percentages.
Citaat:Ja, maar de percentages kloppen niet altijd!

Peterina schreef:Begin jij eerst maar, begrijpend én inhoudelijk..Misschien een goed idee dat je leert lezen
fanclubE_Gal schreef:Maar wat ik me dan afvraag. op pardenfokken staat een percentage. Maar hoe weet je dan of dit van OX of XX is? hoe werkt dat dan
Sammie schreef:Peterina schreef:Begin jij eerst maar, begrijpend én inhoudelijk.Misschien een goed idee dat je leert lezen

fanclubE_Gal schreef:Maar wat ik me dan afvraag. op pardenfokken staat een percentage. Maar hoe weet je dan of dit van OX of XX is? hoe werkt dat dan