niet allemaal tegelijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
niet allemaal tegelijk

). Korita heeft nu weer een veulen van Balony dacht ik, Chain.
Yoline schreef:Zorita is een nakomeling van Balony (de enige mooie die ik tot nu toe heb gezien). Korita heeft nu weer een veulen van Balony dacht ik, Chain.
Vreya heeft nog geen veulen van hem gehad maar is nu wel door Balony gedekt.
Heb vandaag nog een Balony dochter bij Bart van den Berg gezien. Sprak me beslist niet aan

Missbambie schreef:ja dat is nogal schrokkend als je je eigen paardje terug vind op de mark en dan helemaal erg als je dr geen centjes voor hebt. ik weet hoe het is om je paardje een paar keer tegen te komen terwijl je niks kan doen omdat je geen geld hebt en je ziet een ander ermee vandoor gaan. ik heb dan het geluk gehad dat ik na de 6 eigenaren haar toch voor mezelf kreeg! op de markt lijkt me het helemaal erggg! misschien ergg off topic maar staan er nou veel fjorden op zo'n markt?

Bella schreef:Hier hebben ook drie Balonys gestaan en nu staan er nog twee. Twee ruinen en een merrie. Een van de ruinen had behoorlijk eczeem en is verkocht. De nu nog aanwezige merrie heeft ook eczeem, kwam met vrij ernstige eczeem, maar het lijkt nu iets beter te gaan hier. De Balony-ruin die er nog is, heeft niks, maar is tot nu toe nog geen spetterend ding (twenter).
Die merrie is wel een leuk ding. Heet geloof ik Ziegfried (of iets dergelijks, van Sigrid dacht ik), gefokt door Wijlhuizen in ieder geval.
Maargoed...nog steeds niet echt fan van Balony!