Welke kleur zal ze worden die kale plekken komt heel licht haar te voorschijn maar ook grijs en bruine vlekken. De vader is nimzikki nrps en donkerbruin. [quote] wat denken jullie?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Arabian_Girl schreef:bij dr ogen en op dr hoofd heeft ze weer donkere plekken.op de foto's kan je die andere plekken niet echt heel goed zien.
daar lijkt t nu of ze daar juist weer lichter word
maessie schreef:Schimmel lijkt me ook erg sterk...

Cayenne schreef:Als ik die kale plekken op haar hals en schouder zie, dan denk ik eerder aan een soort van schimmel dat ze heeft? Het lijkt wel alsof er helemaal geen haar op zit daar

Tolstoj schreef:Laat over een tijdje nog eens een foto zien. Als ie wat meer veulenhaar kwijt is. Ik ben wel benieuwd.
Peterina schreef:Misschien een red Dun .... vos + dun (wildkleur)
Misschien zelfs een 'Claybank' red dun.
Moeder lijkt mij eerder dun dan valk en aangezien de geboorte kleur van het veulen draagt zij ook het vos gene.
Waarom eerder dun ... op de foto's heeft de merrie een donker rim rond de oren en een schaduw vlek op/over haar schoft en een lichte aalstreep. Haar benen kan ik niet goed zien op de foto.
Downhill schreef:Nou... Leonlight..... Dan geloof ik dat het bedtijd is voor mij want ik ben niet helemaal wakker meer....