Wat vinden jullie daar nou van?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Espoir_

Wat vinden jullie daar nou van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 10:42

Ik weet niet of het hier goed staat, waarschijnlijk niet, maar anders moeten je t maar even verplaatsen

Bij mij in de buurt zijn nu al DRIE stallen waar ze, belgen en haflingers fokken.
Dit doen ze niet om verder mee te gaan, maar omdat zo'n klein veulentje erg leuk is!

Als die veulentjes groter worden en ze moeten weg, krijgen ze die dus niet weg, wat doen ze dan?!

Gaan ze de pan in en worden ze naar Italië gebracht!

Waarom doen mensen dit? Dan is het fokken toch ook niet meer leuk?!

torette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 10:44

Vreemde zaak, ik neem aan dat die mensen er dan ook niet op verdienen, de lol zal er wel snel af zijn dan hoor!

Espoir_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 10:47

Maar dit is dus niet voor t eerst Maar ik snap niet waarom ze niet andere rassen fokken want die hebben ze ook, maar er zijn nou gewoon niet veel mensen die zo'n belg wil hebben. En een haflinger hier blijkbaar ook niet..

Greentea01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 10:49

Wat ik weet worden belgen wel vaker voor slacht gefokt. Slachtprijs is op gewicht en een volwassen belg weegt nog al wat. Maar dan zou je daar echt een fokkerij voor moeten beginnen. Waarom een hobbyfokker dat doet weet ik niet.

Ik zou het zelf niet kunnen! Zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen