Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Van Democraat lopen er natuurlijk al nakomelingen dus van die hengst wil ik graag weten hoe die nakomelingen zijn.
nuka schreef:ik ken een hele leuke merrie *o/* v. havel en die is dit jaar met valdez gedekt, ben erg benieuwd hoe dat wordt.
Labine schreef:nuka schreef:ik ken een hele leuke merrie *o/* v. havel en die is dit jaar met valdez gedekt, ben erg benieuwd hoe dat wordt.
Ha ha ja onze merrie Truus dus.
Onze Truus wordt gereden door Nuka dus zij is bevooroordeeld en daarom telt haar mening dus maar voor een klein deel mee, gelukkig geeft ze alleen maar aan dat ze benieuwd is en brengt ze niet de lofzang hier die ze op stal zingt ( Nuka kan heel goed zingen )
P.s. Nuka zal waarschijnlijk meer met de Valdez kunnen als dat ik dat kan omdat ze met onze Truus een speciaal lijntje heeft en zo moeder zo dochter/zoon ga ik vanuit.
Downhill schreef:Ik heb voor jou wel wat foto's van Democraat die ik een paar weken geleden bij Van De Lageweg heb gemaakt. Niet schrikken want hij is al oud hoor......
Het zijn foto's van dat ie los loopt in de bak. Maar zijn karakter is geen steek veranderd!!! Als ie geborsteld wordt geeft ie jou keurig aan waar je wel mag borstelen en waar ie het niet lekker vind dat ie geborsteld wordt. Een echt opa'tje is het met veel praatjes........! PB mij maar als je de 3 foto's wil hebben...