Informatie over de hengst Garant?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Polkadot

Informatie over de hengst Garant?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 07:44

Ik zoek dus informatie over Garant maar ik kan niet echt iets vinden. Dus als iemand hier iets over hem weet zou ik dat graag willen horen.

jennyk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 12:06

Is die niet al minstens 15 jaar geleden overleden ? M'n buurvrouw in de plaats waar ik al meer dan 15 jaar geleden woonde had een Garant merrie dat was een Holsteinerhengst, ik weet niet of er daarna een "nieuwe" Garant is gekomen.

Polkadot

Re: Informatie over de hengst Garant?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 13:20

Dat kan ook wel, ik weet er helemaal niks over. Maar ik heb een nieuwe bijrijdmerrie en haar afstamming is Gabor x Garant en daar wilde ik dus wel wat meer over weten. Over Gabor kan ik ook niks vinden, behalve dat hij Engels Volbloed is.

jennyk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 17:16

Heb je bij die bijrijdmerrie ook een papier?
Volgens die buuf had Garant maar weinig dekkingen gedaan en het zou dus wel grappig zijn als dit juist een veulen van die merrie is.
De naam van die merrie is Tella, was een bruine merrie van zo'n 160/162 hoog. Dus weet jij de naam van de moeder van je bijrijdpaard??

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 17:19

Polkadot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 18:06

Nou ik denk tenminste dat moedersvader Garant was, maar ze komt in elk geval uit die lijn. Weet niet of er papieren van zijn, zal het maandag eens vragen (hoorde die afstamming ook pas gister). De moeder weet ik niet maar de eigenaar weet dat denk ik wel. En ze is ongeveer 1.65.

@Albert: dankje