Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LoveLuna schreef:ik heb geen falabella, maar k wil er graag wel 1. op wedstrijd zie ik ze soms wel. Dat doen ze er allemaal trukjes mee. Is schattig.
<-- shetlander
<-- shetlander
<-- shetlander die goed kan springen
<-- falabella
<-- falabella
<-- falabella

Mijn merrie kan ieder moment bevallen, onwijs spannend !
Verder doen we niets met de andere
<-- dit zijn (volgens google) falabella's ik wil jullie ff duidelijk maken dat ik geen verstand heb van falabella's ik wil er meer over te weten komen. en over american miniatures wil ik ook meer te weten komen. ik sta er dus voor open om het te horen!!

Megantjuh schreef:Ik vind falabella's wel gaaf
Vooral die buckskin op dat plaatje, wow! Echt een gave look
PS Namira_hvj: Je foto's zijn ontzettend groot, kan beter linken!!!

zn manen zijn namelijk licht en donker...
). ja of... het is een grote mix van allerlei mini's. de kleur is idd valk... maar hij heeft wel vrij lichte manen.. of licht dat nou aan mij?? in ieder geval is het een heel leuk beessie. echt een plaatje!! Dennis schreef:Het is volgens mij een bruindun. Een 100% fala zal het niet zijn, dan hadden ze er ongetwijfeld wel papier bij aangevraagt(zonder papier mag je het geen fala noemen).
Bij de foto's van Jaimyliefje is die eerste al ZEKER GEEN shetlander. Een shetlander heeft NOOIT stippels. En ik (als shetland-fokker en mini-leek) kon zelfs die valk herkennen als Boones little buckeroo.
Nouran schreef:Al het goed is zit er ook papier bij mijn hengstje, ik heb het er alleen niet bij gekregen, ik ben er erg druk mee bezig!
Het is dus geen valk? maar bruin dun?!
Okay.. haha.. Denk je dat die kleur door kan fokken op een zwarte merrie (v. Vos).