[TI] tinkie;s in zuid-holland

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

leintje24

tinkie;s in zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 17:34

Ik ben benieuwd wie er allemaal in Zuid-Holland staan met hun Tinkie en op wat voor soort stal dat is.

Ik sta zelf met haar in alphen aan den rijn bij een boer. Ik heb helaas geen rijbak, maar verder staat ze er op zich prima. IN de wintermaanden kan ze vaak ook even buiten staan (soms is de grond echt te slecht door de kleigrond) . Staan jullie Tinkers in de winter gewoon op stal?

Ik ben benieuwd hoeveel mensen reageren en misschien wonen er meer in de buurt dan ik zelf dacht!

cannie

Re: tinkie;s in zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 17:45

Mijn tinker staat in Rockanje bij het paardenrusthuis 'Anna-hoeve'van mijn oom. Er zijn 3 bakken, maar daar kan alleen zomers in worden gereden, omdat ze in de winter te nat zijn.
In de zomer staat Candy heel de dag buiten en in de winter staat hij op stal, maar hij gaat wel één keer in de drie dagen naar buiten.
Verder vind ik het er wel heerlijk rijden, lekker dicht bij strand en bij een park.

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 17:54

Ik sta met mijn tinker in Delfgauw. Ze staat in de zomer 24/7 in het land en in de winter staat ze van ong 10-17 buiten in een paddock. Ook is er bij ons op stal de mogelijkheid om je paard ook in de winter 24/7 buiten te laten staan. Ze staan dan in de winter 's nachts ook in het paddock, in de zomer gewoon op het land.
Verder hebben we goede uitrijmogelijkheden en een super buitenbak, die bijna altijd te rijden is.

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 17:54

haai lein
Naja mij ken je wel met Offspring en je weet waar ik sta

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 17:55

cannie schreef:
Mijn tinker staat in Rockanje bij het paardenrusthuis 'Anna-hoeve'van mijn oom. Er zijn 3 bakken, maar daar kan alleen zomers in worden gereden, omdat ze in de winter te nat zijn.
In de zomer staat Candy heel de dag buiten en in de winter staat hij op stal, maar hij gaat wel één keer in de drie dagen naar buiten.
Verder vind ik het er wel heerlijk rijden, lekker dicht bij strand en bij een park.

Offspring heeft laatst ook een tinker gedekt uit rockanje.
Genaamd Kim.. Ik weet niet of die kent * tinker heet zo*
deze mensen hebben een pensionstal voor zich zelf

Sharmila

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 18:13

Ik sta met mijn tink bij een manege met 2 binnenbakken en 1 buitenbak. Deze zomer ga ik tijdelijk verhuizen naar de Annahoeve in Rockanje (bij Candy hihi). Maar dat is eigenlijk meer voor de weilanden.

Priscilla_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 18:14

Ik sta nu met mijn tinker in noord-brabant wegens een verhuizing
maar ik heb nog regelmatig wedstrijden op de stal waar ik eerst stond.

Dat was ; manege charlois in rotterdam

erg leuk was het daar en is het nog steeds !

Supertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 18:52

Mijn tinker staat in de Hoekse Waard, in Strijen om precies te zijn.
Hij staat op een pensionstal met buitenbak, altijd goed te rijden. Ze hebben hier veel land, grote weilanden (pokke-eind lopen om je paard te halen als hij niet wil komen ).
Jordy staat overdag nu de hele dag buiten, samen met zijn KWPN vriendje Partout en een twenterhengst. Eerst stond hij met nog 2 paarden, deze 2 staan nu apart omdat 1 van die paarden Partout telkens te grazen nam. Ruinen/hengsten en merries staan gescheiden.
Als het weer wil beteren kan hij 24/7 naar buiten.
's Winters staat hij op stal, het is hier in de omgeving helaas praktisch onmogelijk om de paarden dan buiten te laten. Allemaal klei en ook nog in de polder, de weilanden hier zijn dan zwembaden.... Wel komt hij zoveel mogelijk buiten in de paddock, meestal samen met Partout.

harlekijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 19:03

He hallo, harlekijn weet je wel te staan

jacky2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 22:16

Ik sta met macho in hellevoetsluis op de manege.

Biancaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 22:31

Ik sta met mijn 3 tinkertjes in Hazerswoude dorp. Bij een boer (nou ja ik vind ze geen boeren) Daarstaan ze nu 24/7 buiten en het is de bedoeling dat het ook in de winter nu gaat gebeuren (nu stonden ze deze winter binnen).
We hebben een leuke buitenbak, krijgen binnenkort een longeerbak erbij. Zat weiland, ook zo'n pokke eind lopen, maar die van mij staan naast de bak, dus lekker makkelijk

We hebben een kleine kantine met alles erop en eraan, zat kleine kalfjes om de kids bezig te houden, evenals de kleine lammetjes die erg veel aandacht van ze krijgen

butengeweun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 07:17

naja ik sta in rockanje gewoon in een weiland met een schuurtje der op. voor derest is der niks dus we crossen altijd lekker buiten.

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 09:53

Citaat:
Ik ben benieuwd wie er allemaal in Zuid-Holland staan met hun Tinkie en op wat voor soort stal dat is.

Ik staat in oostvoorne bij de insulinde (beter bekend als kruinigergors)
floor staat nu 24 uur buiten ,s`winters overdag buiten (als het weer t toelaat) en sna`chts binnen .

we hebben een hele goeie grote buitenbak,en een "losgooizandbak"annex longeerbak .verder zijn ze nog bezig met meerdere buitenstallen en later nog een bak overdekt te maken en met een veulenopfok .....het is een supergezellige stal .

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 12:42

Wij staan in Sliedrecht op een fijne pensionstal. In de wintermaanden staan ze (helaas) wel binnen. In de zomer kan je zelf bepalen wat je wilt. Als ze bijv. s'nachts binnen staat, zetten ze haar s'morgens weer buiten.

We hebben een lekkere grote binnenbak. Een buitenbak en nog een longeerbakje wat ook buiten is.

Verder wordt het voeren en mesten gedaan. Er zijn van 16.30 - 18.30 manegelessen maar de manege paarden staan in een losse stal gescheiden van de pensionpaarden, daardoor geen extra drukte op stal voor pensionklanten. Tijdens de les wordt de bak iets afgezet zodat er scheiding is tussen manegeles en priverijden maar je kan er ook tussen door rijden als je wilt.

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 12:46

Mijn verzorgtinker staat gewoon bij zijn eigenaar thuis. Zij heeft naast hem nog 2 tinkers (en ook nog 3 andere pony's, maar dat zijn geen tinkers ). Ze staan gewoon bij haar thuis, ze staan of in de buitenbak of op het land. Af en toe staan ze natuurlijk ook in de stal, maar ze staan meer buiten. 's Winters staan ze ook regelmatig op het land.

Edit: Oh, en dus ook in Zuid-Holland

twist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:20

sta in den haag op stal
hippie centerum westland

nadinec

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:38

Ik sta met Boris in Hazerswoude-dorp. Bij stal Groenewoude..

Ariebren

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 17:05

Mijn paardjes staan in de Hoekse Waard.
Goudswaard, Zuid-Beijerland en 's Gravendeel.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 11:25

nadinec schreef:

Dan sta je tegenover mij

huppelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 11:43

Nou om daar ff op in te haken............ik heb ooit mijn Tinkerhengst Rebel aan manege Wetland in Stolwijk verkocht.
Ben heel benieuwd of hij daar nog staat (is een ruin inmiddels en nu ca. 14 jaar oud dan volgens mij)

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 12:03

Die 2 van mij staan in Voorschoten bij een boer.

nadinec

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 12:39

Biancaa schreef:
nadinec schreef:

Dan sta je tegenover mij

Is die Bruine tinker van jou. Die staat bij Taz in de wei of niet??

cheyenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 20:56

huppelz schreef:
Nou om daar ff op in te haken............ik heb ooit mijn Tinkerhengst Rebel aan manege Wetland in Stolwijk verkocht.
Ben heel benieuwd of hij daar nog staat (is een ruin inmiddels en nu ca. 14 jaar oud dan volgens mij)

Hoi

Ik weet niet wanneer je hem aan haar hebt verkocht.
Maar als dat een poosje geleden is geweest, dan zal ze hem wel niet meer hebben. Want ze is een handelaarster.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 21:17

Mijn paardje staat in de zomer in De Hoef (NH, maar vlakbij ZH ) en in de winter in Nieuwkoop bij Cayusejuhh

Misz_J

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 23:50

Hier in Rotterdam Charlois staan er ook een paar, waaronder 1 aan huis bij mijn VZP