Welke hengst?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RuizSoler

Welke hengst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 16:12

Hallo,

Ik wil bij mijn Farrington x Kaiserstern merrie graag een veulentje..
Maar nou zijn er een paar hengsten waar wij tussen twijfelen (voor het volgende seizoen hoor) weten jullie misschien wat de beste keuze is, en waarom..

Afbeelding

verder denken we aan de hengsten;

- LUPICOR H

- VINCENZO

- Wittinger heeft iemand hier misschien meer informatie over.

- Namelus R

- Broere Oblisk

- Wizzerd WV

- Eurocommerce Vancouver

- Eurocommerce Berlin

Zoals aan de hengsten keuze ook wel te zien is willen we het veulen voornamelijk in de springsport gaan uitbrengen. Als iemand de dekprijzen weet zou ook super zijn! Nou wie van deze hengsten vinden jullie het beste voor mijn merrie

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 20:28

Wat een verscheidenheid.
Als je serieuze antwoorden wilt is wat info over je merrie gewenst, mss met een goede standfoto.

RuizSoler

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 12:50

Oja haha even vergeten, nou

Ze is nu 6 jaar en meet nu ongeveer 1.66 ik wil graag geen groot veulen, want ik ben zelf maar 1.65! Ze is niet overbouwd ofzo alles is gewoon netjes. Verder hoeven geen gangen verbeterd te worden maar alles moet onderhouden worden. Het liefst voor alle gangen een 7,5+ verder even denken.. Nou ze heeft fijn karakter dus hoeft ook niks beterd aan te worden. Wel zou ze nog iets fijner te bewerken mogen zijn.. Dit is wel genoeg informatie toch? Ik ga nu even een goede standfoto zoeken. Denk niet dat ik die heb maar dan maak ik hem zometeen wel.

RuizSoler

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 12:50

trouwens! Wij zaten ook te denken aan de hengst Kasprow