[TI] Vandaag is de dag dat Bonita precies 1 jaar mijn maatje is!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DianneM

Vandaag is de dag dat Bonita precies 1 jaar mijn maatje is!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 22:10

Precies een jaar geleden is Bonita met mij mee naar huis gegaan, vanaf de hadelaar waar ze te koop stond. Een jaar lang lief en leed verder hebben we een enorm goede band en is Bonita veranderd van een uiterst onbetrouwbaar paard tot een brave werkwillige dame. Ons vertrouwen in elkaar is enorm verbeterd en ik zou echt niet meer zonder haar kunnen.. We hebben, zoals de meesten wel weten, wat opstartproblemen gehad, waaronder een behoorlijk zwaar ongeval en daarna enorme angst van mijn kant, maar ik ben alles meteen vergeten als ik denk aan hetgene we er nu voor terug hebben gekregen..

En eigenlijk wil ik daar ook iemand voor in het zonnetje zetten en dat is Conrad van Pruijssen. Hij heeft mij vertrouwen in Bonita gegeven en Bonita vertrouwen in mij.. Zonder hem had ik nooit gekund wat ik nu kan met Bonita.. Ik ben hem nog iedere dag dankbaar!

Vandaag is mijn schoonvader foto's komen maken, hij heeft een beetje een uit de hand gelopen hobby. Zijn camera is de Nikon D200. De overige foto's gaan zo ITP op

Afbeelding

Afbeelding

DianneM

Re: Vandaag is de dag dat Bonita precies 1 jaar mijn maatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 22:31

Biancaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 23:22

Gefeliciteerd met Bonita, ik ben blij dat ze zo'n lief baasje heeft gevonden en dat jullie elkaar zo vertrouwen. dat is iets heel moois tussen paard en mens...

santie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:10

Gisteren is Conrad ook bij ons langs geweest, het zal niet echt een makkie zijn, dit meest van mijn kant gezien, omdat ik zelf erg moet wennen aan de omschakeling maar ik denk dat het Rembrandt & mij ook gaat lukken.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 21:19

Waar een wil is, is een weg heb ik aan den lijve ondervonden. Het begin was voor mij ook erg moeilijk, omdat ik 20 jaar lang anders heb gedaan en ineens om moest schakelen.. Soms glipt er nog wel eens wat doorheen hoor, maar ik wordt gauw genoeg op mijn nummer gezet als dat gebeurt

Vandaag hebben we lekker zo gereden, dat had ik voorheen nooit gedurfd
Afbeelding

santie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:42

dit gaan Rembrandt & ik ook krijgen, het gaat wel even duren, maar ik heb er wel alle vertrouwen in.