Ben benieuw of er nog meer hier op bokt zijn die een nakomeling van Bjorgard hebben

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Daantje1981 schreef:Het was me al vaker opgevallen dat Bjorgard vooral zijn fijne hoofd doorfokt![]()
Heb al meer nakomelingen van hem gezien die best op elkaar leken. Of praat ik nu onzin

Heb meerdere fjorden uit Bjorgard gezien die een fijn hoofdje hebben. Hoe is het karakter van jullie fjorden? 
. Ook kan hij wel eens opdringerig zijn, is hij "snel" nerveus, is hij best speels. En is het een paardje wat niet genoeg kan krijgen van aandacht, dat vind hij helemaal geweldig

) Hij is ook een afstammeling van Björgard x Sebastian Wie is de moeder van jou fjord dan? Minke is de moeder van toddy (afstammeling dus van Sebastian)
De moeder van Uvita is Natjalie.
Die van jou heeft ook best een dikke manenkam, deze is bij Toddy vorig winter zo gegroeid, ik kwam er bijna niet meer doorheen met de schaar, nu wordt het weer wat minder met de zomer...en ze hebben allebei ook niet zo'n mega voorpluk, wat ik zelf best wel jammer vind

. Het is ook een erg attent en leergierig paardje of niet? De mijne in ieder geval wel en kan soms erg nerveus doen. Verder kan hij heel lief en knuffelig zijn, maar is vooral met buitenritten en in nieuwe omgevingen heel druk! 
Ze wilt ook met alle paarden vriendjes zijn, wat wel vervelend is dat ze vaak hapt, is al een stuk minder geworden trouwens want ben dat aan het afleren
Toen ik bv voor het eerst in de bak reed met haar (ze had nog nooit een bak gezien) was ze echt heel braaf, nog nergens bang ofzo van geweest, en als er een paard in het weiland ging galoperen bleef ze rustig bij mij.
:
8) :