Wie helpt mij?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Melanievs

Wie helpt mij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 10:44

Ik wil dan wedstrijden gaan rijden, maar ik kom niet uit in de kosten. :S
Je moet lid zijn van een vereging ofzo, oke, waar?! Of maakt dat niks uit? En wat zijn de kosten van het KNHS per jaar?
Wie kan mij helpen, en vertellen wat ik nu allemaal moet doen, om officieel te starten, en hoe duur het is. Want bij de site kom ik er ook niet echt uit... ?!

missnynke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 10:50

ja je moet (rijdend of niet rijdend-) lid zijn bij een verening. rijdend lid betekend dat je er ook lessen neemt, deze kosten zijn per vereniging verschillend. niet rijdend lid betekend dat je alleen lid bent om wedstrijden te rijden, vaak kan dat voor vanaf 10/20 euro per jaar. (even in je omgeving rondkijken waar het t goedkoopst is)

dan moet je een startkaart bij de knhs. alle kosten bij elkaar zit je rond de 100 euro per jaar. daarnaast heb je per wedstrijd inschrijfkosten, vaak is dit 8 euro.
verder moet je nog coupons kopen.
ook heb je kosten als kleding, trailer, brandstofkosten, event. consumptiekosten.

dure grap he......

Melanievs

Re: Wie helpt mij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 10:57

Dank je wel, het is zeker een dure grap ja. Maar ik wou onderlinge wedstrijden doen, en heb een paar manege's in de buurt gebeld, maar of ze doen geen wedstrijd of alleen voor manege klanten. Nou ik ben al niet zo bekend in twente, dus het is al niet makkelijk..

missnynke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 11:10

ponyclubs organiseren vaak onderlinge wedstrijden voor leden. dus je zou eens kunnen vragen bij clubs in de buurt wat ze organiseren voor leden...

Melanievs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 10:12

Vanmiddag ga ik alles in orde maken, lid worden van een club, startkaart aanvragen en coupons kopen. Dan ga ik zo snel mogelijk beginnen! Ik start nog wel bij de pony's dit jaar (ben 17)