Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

sjela schreef:Ik ken lars op 't hoog. Hij rijd nu isarco en ivano en maakt verschillende ponys van isarco zadelmak. SUPER KARAKTER. met isarco rijd hij Z2. en ivano is ongeveer 1 week binnen nu. Er staat nu ook nog een isarco dochter en die is te koop.
Nee, het was echt niet leuk en behoorlijk gevaarlijk, Isarco wist ook niet van ophouden. Neonlight schreef:sjela schreef:Ik ken lars op 't hoog. Hij rijd nu isarco en ivano en maakt verschillende ponys van isarco zadelmak. SUPER KARAKTER. met isarco rijd hij Z2. en ivano is ongeveer 1 week binnen nu. Er staat nu ook nog een isarco dochter en die is te koop.
Hmmm, heb je Isarco op de Hippiade in Ermelo gezien? Dan praat je wel anders.Nee, het was echt niet leuk en behoorlijk gevaarlijk, Isarco wist ook niet van ophouden.

Neonlight schreef:sjela schreef:Ik ken lars op 't hoog. Hij rijd nu isarco en ivano en maakt verschillende ponys van isarco zadelmak. SUPER KARAKTER. met isarco rijd hij Z2. en ivano is ongeveer 1 week binnen nu. Er staat nu ook nog een isarco dochter en die is te koop.
Hmmm, heb je Isarco op de Hippiade in Ermelo gezien? Dan praat je wel anders.Nee, het was echt niet leuk en behoorlijk gevaarlijk, Isarco wist ook niet van ophouden.