Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ceasario schreef:Ik denk dat Heartbreakers alleen maar geschikt zijn voor personen die hem/haar in de sport willen inzetten.
En niet als "hebbedingetje" met een leuk aaibaar karakter.
ik moet helaas nog 2 jaar gedult hebben voor ik daar over mee kan praten hoe ze onder het zadel is
wat ik al wel bij haar zie is dat het niks geen angst heeft maar veel te veel lef heeft voor haar eigen best wil ik moet wel echt heel strabant en echt laten merken tot hier en niet verder dame maar verder is het een dot
..Voor de gewone amateur zijn ze te moeilijk en hebben dan ook geen lef genoeg.Voor de prof denk ik dat ze dan toch uiteindelijk niet genoeg erin hebben om echt door te breken -enkele uitzonderingen daargelaten-.libke schreef:Heartbrekers zijn nekbrekers..Voor de gewone amateur zijn ze te moeilijk en hebben dan ook geen lef genoeg.Voor de prof denk ik dat ze dan toch uiteindelijk niet genoeg erin hebben om echt door te breken -enkele uitzonderingen daargelaten-.
Vaak gaan ze op een kruisje of klein hindernisje overkop zo hoog springen ze maar als er een echte hindernis staat dan blijken ze een klein hartje te hebben.
libke schreef:Heartbrekers zijn nekbrekers..Voor de gewone amateur zijn ze te moeilijk en hebben dan ook geen lef genoeg.Voor de prof denk ik dat ze dan toch uiteindelijk niet genoeg erin hebben om echt door te breken -enkele uitzonderingen daargelaten-.
Vaak gaan ze op een kruisje of klein hindernisje overkop zo hoog springen ze maar als er een echte hindernis staat dan blijken ze een klein hartje te hebben.
denk dat ie nog het beste gematched heeft op het Bwp en dan op de zwaardere merries
conny14 schreef:wij hebben op me werk 2 heartbreakers, 1 hengst en een vosje (ruin??) de hengst is altijd heel lief, geen hengstengedrag en super lief beest!! maar hij begint laatste tijd wel wat streken te krijgen.. het vosje is over het algemeen heel braaf..
grapjas schreef:bedoel dat heartbreker dus wel een stevige,massale merrie met veel lef mag hebben want dat zijn de dingen die hij niet toevoegt