Heb hem gisteravond gezien tijdens de hengstenshow in Westdorp. Vond hem al heel compleet voor zo'n jonge hengst. Hij is mooi groot en springt heel makkelijk.
Hij komt in ieder geval uit een hele beste merrie stam! We hebben zelf een holsteiner merrie die ook uit stam 4025 is, grote imposante merrie met zeer goede bewegingen. Whitesnake heeft in elk geval zijn bloedvoering mee. En op de foto's lijkt het me een goed gebouwd paard. kan er verder weinig over zeggen want heb hem nog niet in het echt gezien. Alleen jammer dat er bij zijn bevruchtingswaarde staat matig. Ik ga hem zeker in de gaten houden, ben erg benieuwd hoe hij het nu verder gaat doen!
Heb hem gisteravond in het echt gezien en ben helemaal weg van hem. Als mijn merrie niet al drachtig was had ik misschien nog een switch gemaakt. Bijzonder mooie langgelijnde hengst met een prachtige hals en hele losse beweging. Ook kan hij goed springen en is heel compleet voor zo'n jonge hengst. Zijn koppie komt op de foto niet tot zijn recht is in het echt veeeeel mooier. Echt een aanrader en als mijn merrie volgend jaar weer gedekt zou worden is dit zeker een serieuze optie!
ik heb hem gister ook in het echt gezien. ik denk dat e eigenaar een goeie keus heeft gemaakt. het viel mij idd ook op dat hij al heel compleet was voor een 3jr. bedankt voor jullie reacties