Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
[***] schreef:Ik zag dat je merrie voor beweging wat verbetering kan hebben, Van Gogh had daar goede cijfers voor.
Hij heeft een zware hoofdhalsverbinding, verder kan ik me niet veel meer voor de geest halen van hem.
Van Gogh kan de springkwaliteiten en de galoppade verbeteren. De aan te bieden merries moeten lengte in nek en hals hebben.
Mijn merrie is nl. een Bernstein.kenolia schreef:Ik wil mijn merrie ook laten insemineren door Van Gogh. De hengst sprak mij erg aan. En mijn merrie (ZeolietxZuidhorn) kan ook zeker wat souplesse in de beweging gebruiken. En het papier sprak mij aan. Verder is er nog niet zoveel van hem bekend denk ik, ik heb tenminste niet veel kunnen vinden.
fieke1009 schreef:
Wij wilden onze Gladstone merrie er ook door laten insemineren maar konden geen sperma krijgen, misschien wel iets om rekening mee te houden!
nina62 schreef:fieke1009 schreef:
Wij wilden onze Gladstone merrie er ook door laten insemineren maar konden geen sperma krijgen, misschien wel iets om rekening mee te houden!
dan heb je wel pech gehad zeg. Ik heb net gebeld naar Daan Horn, maar het was geen enkel probleem om sperma te krijgen.
nina62 schreef:Zijn er trouwens al veulens van Van Gogh geboren?