Kent iemand Saros van het Gestelhof ? (bwp)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Stephtj

Kent iemand Saros van het Gestelhof ? (bwp)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 18:47

Kent iemand de goedgekeurde dressuurhengst uit België Saros van het Gestelhof.
Ik wil graag weten hoe de bouw van de nakomelingen zijn en wat hun karakters zijn.
Groetjes Stephanie

Brisk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 20:24

Hoi,
Als je naar de site gaat van het Gestelhof, kan je al heel wat info vinden.
De nakomelingen die ik heb gezien zijn mi langgelijnd, mooie takt en naar het schijnt zijn ze heel gewillig. Ik vind ze zeker niet tegen slagen. Er zijn er zeker betere, maar met de juiste merrie kan het wel eens heel goed meevallen. Ik mag ze wel.

Floress

Re: Kent iemand Saros van het Gestelhof ? (bwp)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 22:13

Wij hebben er eventjes aan gedacht om met hem te dekken maar hij werd ons eigenlijk al meteen afgeraden. Hij zou in verhouding tot het aantal veulens niet al te veel 'goede' veulens geven. Ook hebben ze ons gezegd dat de meeste nakomelingen van nature uit niet erg goed bewegen. Doordat ik een echte leek ben op het fokgebied (jammer genoeg) ben ik ook maar moeten afgaan op hetgeen ik ervan gehoord heb en dit was dus niet overwegend positief.

Maar zelf ken ik een saros nakomeling die bij ons op het tornooi meeloopt en die wint dus werkelijk alles. Dat paardje is ook naar de wereldbeker jonge paarden gemogen (ben ik niet heel zeker van maar dacht van wel) en zit ondertussen in Z1. Paardje is 5. En ik moet zeggen als ik die zie dan ben ik wel wat meer overtuigd van Saros.

Stephtj

Re: Kent iemand Saros van het Gestelhof ? (bwp)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 22:22

De merrie is een Saros van het gestelhof x Lucky One.
Ze heeft nu een veulentje van Gribaldi en word bijna gedekt door Painted Black. Is pb en die merrie een goeie combinatie ???

Hier de foto's :

Afbeelding
Afbeelding