Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik heb er zelf ook een!! tis wel een heethoofd met rijden, en je moet haar zeker niet beledigen. Maar als je dr "koniklijk"behandeld doet ze echt alles voor je !!
Ze zijn lekker vooruit (vind ik geweldig). Hoef je jezelf niet moe te maken door te drijven. Je moet hun respect winnen, maar eenmaal als je dat bereikt hebt, gaan ze voor jou door het vuur. Kortom superpaarden! 
. De Arabieren springen er voor mij toch echt uit!
roxiie schreef:Echt hele gave beesten,,ik heb er zelf ook een!! tis wel een heethoofd met rijden, en je moet haar zeker niet beledigen. Maar als je dr "koniklijk"behandeld doet ze echt alles voor je !!
Ik noem Omar niet voor niets Prins Omar
Omar is trouwens behoorlijk bomproef en koel in zijn kop maar als hij zin heeft om te knallen en te etteren dan is opeens alles eng
: en kan hij zich gigantisch opfokken maar als ik dan rustig blijf en niet boos wordt dan is dat snel weer over. Negatief gedrag moet je gewoon negeren dat werkt het beste.
, ik ben helemaal op de hoogte
.. heb heel veel zin om weer een pony te gaan rijden en dan vooral een arabier.. ;

horseranch schreef:Ja ze is zo een arabierenfan.Maarzet er nooit een foto van op bokt want ,dan barst het kritiek los.(van haar dus)Arabieren: "when love is given, you can count on an arabian that love will be returned"
Ben echt arabierenfan(aat) hahahah
Veel plezier met je bijrijd-arabier ....
ginco schreef:Ja ze is zo een arabierenfan.Maarzet er nooit een foto van op bokt want ,dan barst het kritiek los.(van haar dus)
ginco schreef:Ja ze is zo een arabierenfan.Maarzet er nooit een foto van op bokt want ,dan barst het kritiek los.(van haar dus)
ginco schreef:horseranch schreef:Ja ze is zo een arabierenfan.Maarzet er nooit een foto van op bokt want ,dan barst het kritiek los.(van haar dus)Arabieren: "when love is given, you can count on an arabian that love will be returned"
Ben echt arabierenfan(aat) hahahah
Veel plezier met je bijrijd-arabier ....
griebels schreef:Ze vind gewoon haar eigen arabieren de mooiste.. Ik vind de mijne ook het mooist!
Zo ja, dannnnnnnnnnnnnn