na een moeilijk weekend en het verdriet van het verlies van de merrie Monali, hebben we ook leuk nieuws. Onze merrie Pebalia heeft woensdag 24/05/06 een merrie-veulentje op de wereld gezet !We waren erg nerveus, gezien de gebeurtenissen van de afgelopen dagen, maar de bevalling verliep vlekkenloos !Alles der op en der aan en een ontzettend leuk eigenwijs koppie er op !Met het veulen van Monali, Barcelona, gaat het heel goed.We hadden bijna een pleegmerrie, maar de eigenaar zag er, op advies van de dierenarts, toch vanaf.We hebben besloten het veulen dan ook zelf groot te brengen, in gezelschap van de pony Nicole.Ze heeft het super naar der zin met Nicole en ze drinkt goed en gretig
! Helaas kan ik zelf nog geen foto's plaatsen op dit moment, maar ik hoop binnenkort iets te kunnen laten zien, we hebben echt prachtige foto's van het veulen, samen met pleegmoeder ! Ik zit nu in de 'nachtploeg' , Barcelone moet om de 2 uur een fles, dus de komende tijd zal het druk zijn, maar we doen het met liefde en gelukkig zijn er ook andere die ons helpen.dit was het voor nu !
groetjes,
Lejo
wat voor een kleur is het beestje geworden???
)