Duss: wat voor gangenpaard hebben jullie?
(liefst natuurlijk met foto
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Extra gang is dus tölt
enne niet alleen de tölt is extra glossi je vergeet de telgang nog
maarja dat is meer een gang die word gereden op wedstrijden enzow ( en wedstrijden rij ik NOG niet, dat zijn toekomst plannen )
oja voor foto's die staan op onze site www.fraspor.nl
sorry ik zal me er niet mee bemoeie vergeef me
haha
ze zijn ook gewoon super met alles
maarja er zijn ook andere gangen rassen. ik denk alleen persoonlijk dat een groot deel van die rassen nog niet in nederlands voorkomt alhoewel er wel wat meer rassen bij komen denk ik zoals single footers zijn ook niet super bekend maar hoor je ook al wat meer van dus mischien dat je binnenkort wel een heel vol topic heb met allemaal gangen paarden you never know
En een Aegidienberger!! Maar IJslanders blijfen bij me op nr.1 staan

(Ik heb trouwens ook op IJslander leren rijden..
) Leuke beesten..
Glossi schreef:Ik vind een Paso trouwens ook wel erg leuk hoorEn een Aegidienberger!! Maar IJslanders blijfen bij me op nr.1 staan
_elske_ schreef:Glossi schreef:Ik vind een Paso trouwens ook wel erg leuk hoorEn een Aegidienberger!! Maar IJslanders blijfen bij me op nr.1 staan
watte?? een aegidienberger? nooit van gehoord![]()
hebben die ook een tölt, of een andere extra gang?
echt een grote ijslander.

Jitskee schreef:IJSLANDERRRRRRR
oh wat hou ik van die lieverds
Glossi schreef:
Wat een leuke IJslander heb je! Is zijn pa Lysir? Zijn hoofd lijkt er wel een beetje op
zn Pa is Þáttur von Roderath dribble33 schreef:Ik heb sinds kort een Kruising Sönstige Tölter. Vader is een Paso Peruano en moeder een DTR.
melaniepk schreef:ik heb een draver....die kan telgangen en tolten !!!!