Heeft de mijne ook gehad, het bit was te klein en bovendien versleten (scherpe randjes waar de bitringen er door gaan). Nu heeft ze een nieuw bit in een maatje groter (14,5 cm) en heeft ze er geen last meer van.
Absoluut. Ze schud waarschijnlijk om teugeldruk op het bit te ontwijken. Ik zou toch eens zien of je wel het juiste bit hebt. Misschien past het wel zoals jij zegt, maar moet je overstappen op een ander bit. Als ze 'kleine' mondhoekjes heeft en je hebt een dik bit,zou ik aanraden en wat dunner bit aan te schaffen.
Of wat beantsje zegt: versleten, of neem gewoon een ander soort bit, het is het proberen waard
mm mijn tinker heeft dat ook wel eens ik heb er eigelijk nooit zo bij stil gestaan ik dacht dat de mondhoeken gewoon een beetje uitgedroogd waren (ze heeft namelijk altijd dorre blaadjes of etensresten in haar mondhoeken). Bij mij komt dat volgens mij niet door het bit want het is niet echt een beschadiging gewoon beetje droog met wat schilfertjes hetzelfde als dat je zelf droge lippen hebt.
Is de DA al geweest? Misschien heeft ze 'ergens' in haar schedel een ontsteking,waardoor meerdere delen aan het hoofd gevoelig zijn? Bij een middenoor ontsteking of een voorhoofd/tussen holte ontsteking gaan ze ook met hun hoofd schudden.
Ben benieuwd wat de DA vindt,succes in ieder geval.