Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

marleen_usar schreef:Mijn paard had lange manen niet echt dik maar ik vind lange manen altijd mooi, alleen dacht mijn ex verzorgster daar anders over die had ze zomaar op wedstrijd lengte gemaakt.
Zonder jouw toestemming??? Daarom misschien EX-verzorgster?

) zijn..Langer wordt het gewoon niet!!
was geen redden meer aan en moest zijn manen tot de helft trekken. Inmiddels wel weer een beetje bijgegroeid maar de krul is wat verdwenen n het is niet meer zo mooi als het was.
maar daardoor lijkt zijn staart wel een beetje voller te groeien
pluiste vreselijk en het goeide niet! thinka schreef:whaha nu je het zegt, Pegassa had ook alleen zo'n dotje schaamhaar op dr koppluiste vreselijk en het goeide niet!

Adhira schreef:Anders trek je de manen een keer een stuk,mischien groeien ze daarna wel mooi uit?
Groetjes Debby

vaak komt juist bij getrokken manen de hals mooier uit en het is makkelijker om knotjes in te draaien dus vandaar dat men doet trekken, langere manen geven juist geen ouder effect, maar het oogt eerder brutaal en uitdagend.
alleen denk dat ie wel jaloers is op menig paardenstaart, vandaag zag ik dat er weer een heel stuk vanaf geknaagt was 

[/quote]