Dank je Petra, dat zijn inderdaad mijn hoofdredenen

Ik had gisteravond een heel verhaal over het hoe en waarom opgetikt, maar .. toen ik klaar was, ging de server van Bokt kapot

Het is idd zo dat ik mijn merrie meer in het NRPS-type vind staan dan in het KWPN-type. En de club ligt me beter, minder hoge drempels. Ik hoop ook minder vriendjespolitiek, maar dat weet je verder natuurlijk nooit helemaal.
Ik had toendertijd mijn Balzflug-merrie ook bij het NRPS moeten voorstellen. Dan was Weelde van geboorte af al NRPS geweest. Vader Rubiquil is wellicht bij het KWPN goedgekeurd, maar het is toch echt ene NRPS-hengst

Ik begrijp dat niet iedereen van het NRPS-paard houd. Ik hou dus niet van de types die het KWPN graag ziet. Ieder zijn smaak.
Ik hoop natuurlijk ook dat mijn merrietje bij het NRPS wordt beloond met een mooie eerste premie op de provinciale keuring zodat ik bij Petra in de ring mag staan in Ermelo - maar zelfs al wil men bij het NRPS mijn merrie niet zien, dan nog denk ik dat ik liever in het NRPS-stamboek zit met mijn paarden. En dus schrijf ik over. Ik hoop wel dat ze me toestaan af en toe een KWPN-hengst te gebruiken, maar ik zal dan idd op het percentage xx/ox moeten letten