Sportpredikaat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gjilke

Sportpredikaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 12:49

Ik heb een NRPS pony, waarmee ik Z1 met 14 wp ben. Volgens de regels van het NRPS komt hij dan in aanmerking voor het prestatiesportpredikaat.
Vraag is alleen: hoe kom ik aan zon predikaat? Moet je dat aanvragen?

lucas03

Re: Sportpredikaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 13:41

http://www.nrps.nl

Prestatiesportmerrie:
Een merrie ingeschreven in een der registers van het NRPS, die aan één van onderstaande eisen voldoet:
- Bij de KNHS gekwalificeerd is in de disciplines: dressuur Z of springen Z of eventing Z.
- Bij de KNHS nationaal of internationaal gekwalificeerd is in een 1.30 m parcours of hoger of op Prix St.Georges niveau of hoger.
Minimaal één klasse IV-wedstrijd in de endurancesport met goed gevolg heeft voltooid
- Bij de KNHS gekwalificeerd is in het enkelspan Z in de discipline mennen-dressuur en/of geklasseerd is in de klasse Z met minimaal 5 winstpunten in de discipline mennen-vaardigheidsproef.
- Indien de prestaties in het buitenland zijn behaald, bepaalt het Algemeen Bestuur of deze gelijkwaardig zijn aan de genoemde criteria.

ik neem aan dat je het papier van je pony + een uitdraai van de KNHS op moet sturen, zij passen dan het papier aan en sturen het weer terug. Even kontakt opnemen met ze.

Gjilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 20:10

Het is een ruin Maar iig, dit had ik ook gelezen, en hij is dus wel Z+wp.
Maar weet je zeker dat ik dan het papier "gewoon" moet opsturen? Met uitdraai, combinr en eventueel kopie van de coupon.

lucas03

Re: Sportpredikaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 20:52

mail of vraag ze even, dan weet je het zeker.