Ik heb een NRPS pony, waarmee ik Z1 met 14 wp ben. Volgens de regels van het NRPS komt hij dan in aanmerking voor het prestatiesportpredikaat. Vraag is alleen: hoe kom ik aan zon predikaat? Moet je dat aanvragen?
Prestatiesportmerrie: Een merrie ingeschreven in een der registers van het NRPS, die aan één van onderstaande eisen voldoet: - Bij de KNHS gekwalificeerd is in de disciplines: dressuur Z of springen Z of eventing Z. - Bij de KNHS nationaal of internationaal gekwalificeerd is in een 1.30 m parcours of hoger of op Prix St.Georges niveau of hoger. Minimaal één klasse IV-wedstrijd in de endurancesport met goed gevolg heeft voltooid - Bij de KNHS gekwalificeerd is in het enkelspan Z in de discipline mennen-dressuur en/of geklasseerd is in de klasse Z met minimaal 5 winstpunten in de discipline mennen-vaardigheidsproef. - Indien de prestaties in het buitenland zijn behaald, bepaalt het Algemeen Bestuur of deze gelijkwaardig zijn aan de genoemde criteria.
ik neem aan dat je het papier van je pony + een uitdraai van de KNHS op moet sturen, zij passen dan het papier aan en sturen het weer terug. Even kontakt opnemen met ze.
Het is een ruin Maar iig, dit had ik ook gelezen, en hij is dus wel Z+wp. Maar weet je zeker dat ik dan het papier "gewoon" moet opsturen? Met uitdraai, combinr en eventueel kopie van de coupon.