help stamboek papier kwijt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

linda_arnold

help stamboek papier kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 10:19

Ik wil zojuist het papier van mijn haflinger kopiëren, zit deze niet meer in het paspoort !

Arnold is geënt waardoor de papieren bij de pensionhouder hebben gelegen. Naar allewaarschijnlijkheid is het papier uit het paspoort gevallen en nu dus kwijt , want de pensionhouder kan hem niet vinden.

Wat is nu de procedure om aan een nieuw papier te komen?
- Ik heb wel diverse kopiën op de computer staan van het papier blijkt achteraf.
- Ook komt het chipnummer van papier gewoon overeen met de huidige chip (qua betrouwbaarheid)

Hoe lang zou het duren en eventuele kosten?

p.s. neem aan het einde van de middag ook contact op met het stamboek, maar dacht plaats het eerst hier!

Alvast bedankt

tweety_be

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 10:24

Contact opnemen met het stamboek lijkt me het beste!

Ik weet dat je bij de meeste stamboeken een duplicaat kunt aanvragen van het papier, maar dit kost wel wat geld.

linda_arnold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 11:03

Heb inmiddels contact gehad met het stamboek en kan idd een duplicaat aanvragen voor €12 euries!

silkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 20:12

Jij mazzel, van mijn merrie is het paspoort ook kwijt en een nieuw paspoort kost wel 150 euro en je moet zelfs een rapport van vermissing bij de politie laten opmaken