De merrie waar ik op rijd is gedekt door de hengst L'esprit.ik ken hem verder niet maar hij is springkampioen bij de hengstenkeuring 2006 van het KWPN. hij is een zoon van Lupicor en dan van het eerste jaar nakomelingen.
hij heeft zelf nog geen nakomelingen.wie heeft ook zijn of haar merrie laten dekken door deze hengst?
ik weet wel waar ik de hengst kan vinden maar ben benieuwd of iemand anders hem kent.mijn merrie is immers door hem gedekt nu dus ik weet wel welke hengst het is.ik vraag niet waar ik hem kan vinden maar juist of er iemand is die hem kent......,gezien heeft wellicht............
maar laat maar.hij is nog zo onbekend dat niemand er blijkbaar nog van gehoord heeft. helaas...
Ik hem L'esprit dit voorjaar nog gezien. leuk/ goed paard, we wilden bijna een merrie door hem laten dekken. Hij kan ook super springen! Het is ook goed bloed! waarschijnlijk heb je hier nix aan, maar tis iig wel goed paard! alleen nog weinig van bekend
kuzzzz
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Heb hem op de HK in Den Bosch gezien. Imo terechte kampioen. Samen met Wender R de besten die erbij liepen in de kampioenskeuring. Groot paard al voor zijn leeftijd. Ook goed bewegen naast een goede manier van springen.
@Roos_s en Annet_GTI,kijk dit wilde ik nu weten hihi.mijn merrie kan ook heel goed springen en bewegen dus dat is heel belangrijk,maar aangezien de merrie niet van mij is heb ik de eindverantwoordelijk heid niet en beslis dus niet welke hengst erop gaat. ze heeft van vorig jaar een Lupicor-dochter lopen en van dit jaar een Ultimo-dochter. ik ben blij dat jullie het een goede hengst vonden.dan ben ik een beetje gerustgesteld hihi.....