Eerst en vooral wil ik je zeggen dat ik het erg voor je vind dat je merrie is overleden. Kijk je maanden uit naar de geboorte, zou een blijde gebeurtenis moeten zijn en dan dit ...
Zoals je al wel gezien hebt in andere topics, kan je je veulen aanmelden bij de veulencentrales. Deze adressen hoef ik je niet door te geven, die zal je vast zelf al wel gevonden hebben.
Maar toen onze dochter haar pony in de kliniek stond, zag ik dat daar ook dikwijls merrie met veulen binnenkwamen. Waarvan dan soms het veulentje het niet haalde. Misschien is het een idee om ook even de paardenklinieken af te bellen en je situatie door te geven. Als zij dan een merrie hebben waarvan het veulentje overlijdt, kunnen ze jou bellen. In de kliniek waar mijn dochter haar pony geopereerd werd, stierf het veulentje van een merrie en twee uur later werd de merrie opgehaald en naar een moederloos veulentje gebracht. Zo was er, ondanks hun droevige situatie, toch nog een oplossing voor twee paarden.
Succes in je zoektocht en een dikke knuffel voor dat kleine ding dat het nu zonder mama moet doen.