Bonita is geboren vanmorgen tussen 7 en 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mschuring

Bonita is geboren vanmorgen tussen 7 en 8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-06 19:19

hoi hoi
de pony van mijn zusje heeft vanmorgen haar veulentje gekregen en haar naam is Bonita.
Bonita is tussen 7 a 8 uur geboren in alle stilte er waren al verschillende dingen gezecht maar ze heeft t toch even stieken gedaan zonder dat iemand erbij was jammer wel er zijn dus geen geboorte foto`s.
mijn zusje is om half 9 gebeld en toen stond t veulen er bij ha ha ha heeft sunshine mooi iedereen beetgehad.
sunshine is bont een kruising tussen tinker en rijpony.
de vader van het veulen pedro v samber ook bont wat is het veulen geen bont ik had het al voorspeld maar het is een hele mooie bruine met een mooie bles zie hier foto`s.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
voor t eerst buiten

leuk ding he!!!!!!!!

op deze site
http://www.sunny-veulen.nl.nu/

of op deze site http://home.hetnet.nl/~kimbler/index.html

groetjes marjan

Balou_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 19:39

Wat een leuk veulen!!
Gefeliciteerd!!
Veel plezier met ze!!

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Re: Bonita is geboren vanmorgen tussen 7 en 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:36

Gefeliciteerd met je mooie veulen. Helaas, niet bont. En mama wilde er geen pottekijkers bij hebben, zeker. Daarom deed ze het lekker stiekem. Pech voor jullie, maar alles is goed gegaan. En nu maar genieten van dit kleintje. Hadden jullie op een bont veulen gehoopt, of maakte het niet uit?

schattemaud

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 11:15

Gefeliciteerd... Jammer dat het geen bonte is geworden, maar ook Bonita is een schoonheid! Een merrie is het toch?
Gek he.. Mijn merrie is bruin en krijgt er juist een bonte schat uit! Ben benieuwd hoe ze het doet, Boo doet het geweldig. Op mijn site kun je haar volgen.. Ik volg Bonita ook graag, het zijn toch half zusjes he :0

Lieke__

Re: Bonita is geboren vanmorgen tussen 7 en 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 11:17

Wat een schatje. Heel veel plezier met haar

Maseike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 12:13

Gefellie met de nieuwe aanwinst

TheSam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 12:37

Gefeliciteerd!

Wat een leuk veulen zeg, en wat een leuke naam!

mschuring

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 15:49

Hoi Hoi bedankt allemaal
het was wel de bedoeling dat het veulen bont werd anders laat je haar niet dekken door een bonte hengst (pedro)
maar ja dit is een heel mooi en lief veulen dus het is ook wel goed.
mijn zusje waar Bonita van is is dus ook ape trots en op slag verlieft dus de kleur maakt nu niet meer uit.
Hay Maud ja ze zijn zeker half zusjes ha ha ha. wij volgen boo dus ook op de site.
met Bonita gaat het ook goed ze is nu al een paar x naar buiten geweest en snapt nu na 2 dagen ook eindelijk dat ze har moeder moet volgen ha ha ha lastig hoor om r vooruit te duwen maar nu begrijpt ze wat de bedoeling is.
dus loopt ze al lekker met dr mama mee.
moeder en dochter maken het goed.

groetjes marjan