NRPS keuring vraagje!?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

*Jolanda*

NRPS keuring vraagje!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-02 19:13

Hey,

Wie van jullie heeft ervaringen met de NRPS keuringen en dan met name het bestgaand. Het lijkt me wel leuk om eens met m'n pony naar zo'n NRPS keuring te gaan. Heb wel ervaring met Forest keuringen maar hoe werkt dit bij het NRPS. Vrijdag 12 Juli is de provinciale keuring van Noord Holland. Is daar dan ook het bestgaand? En moet je dan selecteren om door te mogen ofzo?? Wie kan vertellen of ik dit goed denk?

Groetjes Jootje

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 20:02

NRPS Bestgaand... weet niet hoe het in Noord Holland gaat, maar hier in Friesland kun je je van tevoren bij het NRPS aanmelden voor deze rubriek. Er zijn geen selectie's en je mag gewoon mee doen. Wij deden vorig jaar mee met een drie jarige pony die net drie weken onder het zadel was. We zijn vijfde geworden. Maakt verder niets uit dus. Ik zou als ik jou was bij jouw NRPS afdeling informeren. Naar mijn weten is er bij iedere NRPS fokdag een bestgaand rijpaard rubriek.

olga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 08:34

In Assendelft is ook bestgaand ,ik doe daar zelf ook mee.
Je kon je er voor inschrijven tegelijk met het formulier van de keuring ,er is verder geen selectie voor ,dat is aleen op de nationale keuring .
Ik heb mij later ingeschreven voor het bestgaand ,omdat ik niet wist of mijn pony er al klaar voor was.
Je moet gewoon even het stamboek belle ,dan kan je je alsnog opgeven voor bestgaand .

karadja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 00:01

Hoi

Als je aan de keuring mee doet,mag je ook gratis mee doen aan bestgaande rijpony /rijpaard. Dus 2 vliegen in 1 klap. Ik ga dit jaar ook weer heen naar de keuring van N-Holland,met mijn 1 jarige palominohengst V:Krimh 0x en zijn palominozus van 8 jaar ook van Krimh OX. Hier was ik vorig jaar kampioen mee bij de bestgaande rijpony en kreeg toen een deken,en een waardebon en een beker .Leuk hoor ! Ik vind het altijd erg gezellig. Nou wie weet tot ziens,groetjes:Karadja

*Jolanda*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-02 09:50

Hey,

Als ik het goed begrijp is de keuring dus in Assendelft?! Ik zal zo het stamboek ff bellen en vragen watvoor rubrieksnummer ofzo ik dan in moet vullen op het inschrijfformulier.

Leuk als er nogmeer bokkers komen!!!

Doei