Wie heeft er voor mij een filmpje van een Vivaldi veulen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Wie heeft er voor mij een filmpje van een Vivaldi veulen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 07:57

Heb op google wel een filmpje gevonden maar het beeld is zo wazig dat ik er eigenlijk niets aan heb.

Menk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 10:07

Wij hebben vanochtend een Vivaldi veulentje gekregen.. Zie kraamstal, alleen geen film

Mr_PLH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 11:15

op het forum van van uytert staat in de kraamstal een filmpje van een vivaldi x ronaldo!

anssjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 11:38

dat filmpje dat je gezien hebt van een vivaldi veulen is van van mij. het is idd heel wazig. het filmpje dat op de site van van uytert staat is ook niet geweldig. daar is het veulen een paar uur oud, en heb je dus ook niets aan. misschien als het beter weer is zal ik een nieuw filmpje maken. filmpje van google en die op de site van van uytert zijn allebei van mijn vivaldi veulen

janderegelaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 12:31

Ben je tevreden met het veulen en hoe zijn de bewegingen? Ik wil volgende week de volle zus van Rubinstein 1 laten insemineren voor embryo transplantatie.

anssjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 12:50

volle zus van Rubinstein...klinkt intressant! de mijne is een Vivaldi x Ronaldo. ik ben zeer tevreden over dit veulen. hij kan extra lopen.

iedereen vind zijn eigen veulen het beste..maar volgens de kenners is het en kwalitatief goed veulen

janderegelaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 13:14

Ik heb er met Joop over gesproken en hij zei Krack C maar daar zijn er al zoveel van en ik weet dat de merrie goed fokt want ze heeft al 2 elite merrie's, 2 GP paarden, Z springpaard en nu weer een jong paard in de Z dressuur gebracht. En dan weet ik niet eens alle nakomelingen. Jazz lukt niet met die merrie en ik vond Vivaldi wel aansprekend dus vandaar. Ze geeft trouwens ook geen vossen.

listiglistje

Re: Wie heeft er voor mij een filmpje van een Vivaldi veulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 13:24

Wij hebben ook een Vivaldi, een merrieveulen uit een stermerrie van Romaan.
Extra uitstraling en extra beweging....viel ons iig helemaal niet tegen van Vivaldi!
Het veulen is nog veel beter als de Briar x Krack C!

Frenk Jespers en Toine Hoefs waren onder de indruk van het Vivaldi veulen...Heel veel balans en souplesse, goede stap, extra draf en een hele goede galop.
Merrie lijkt wel een hengstje, hoogbenig, luxe gebouwd, flink front met een extra kap erop.

Ik zal, als het goed weer is, foto´s maken!

P.s. het is wel een vos uit een donkerbruine merrie.

Suzanne F.

Re: Wie heeft er voor mij een filmpje van een Vivaldi veulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 19:24

Hmm geen filmpje maar ik ken echt een hele aparte Vivaldi uit de moeder van Tuschinski, echt een knap merrietje!!

Uit dezelfde lijn ook een Vivaldi x Koss x Pion x Amor, een hengstje wat ook zo goed kan lopen, veel knie en expressie.

Mr_PLH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 19:33

Opvallend dat hij zoveel expressieve veulens geeft...

Naar mijn idee loopt Vivaldi zelf in de draf veelste krabbelig zonder een mooi zweefmoment.