Mijn moeder wil graag een paardje kopen wat ze als veulen verzorgd heeft en ik hoop dat jullie een beetje een richtlijn kunnen geven wat ze ervoor kan bieden. Het gaat om een friese ruin van 2 jaar zonder papieren. Behalve het tijdje dat mn moeder ervoor gezorgd heeft is er niks mee gedaan qua verzorging en opvoeding. Ook heeft hij aan 1 kant een blind/slechtziend oog. Alvast hartstikke bedankt!
aangezien je aangeeft dat hij geen papieren heeft, aan een oog slechtziend is en nauwelijks is opgevoed, denk ik dat je rond een prijs van 700-900 uitkomt. Succes ermee!!
Dank jullie wel Toen we er vorige week waren zei die man dat de paarden eigenlijk voor de winter echt weg moeten, dus misschien kunnen we nog wat van de prijs afsnoepen. Mijn moeder mag van haar vriend een stukje bollenland naast het huis gebruiken om grasland te maken, dus we gaan straks heen. Ik laat nog wel even weten hoe het is afgelopen
Nou, grote domper:( Nu had meneer opeens niet zo'n haast meer en wilde hij minstens 1800,- hebben. Ik ben daar 10 jaar geleden zn paarden gaan verzorgen en inmiddels is hij ook nog familie geworden, maar een 'vriendenprijsje' zit er dus niet in. Mijn moeder was nog bereid 1000,- te geven, maar hij wil eerst wachten of een ander er meer voor wilt geven en als hij dan écht weg moet wil ie het overwegen. Maar ik zei al dat als dat dier nog een half jaar staat te verwaarlozen in de wei dat ie dan helemaal geen 1000 meer waard is. Wordt niet vervolgd vrees ik:s